کد خبر : 1894667 | 17 اسفند 1401 ساعت 16:45 | 39.1K بازدید | 18 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

کابوس وینیسیوس با گذرنامه اسپانیایی در ال‌کلاسیکو

رونالد آرائوخو که در ال‌کلاسیکوهای اخیر به خوبی توانسته وینیسیوس را مهار کند، امروز گذرنامه اسپانیایی دریافت کرد و همچنین مشخص شد که مشکلی برای حضور در ال‌کلاسیکوی 28 اسفند ندارد.

کابوس وینیسیوس با گذرنامه اسپانیایی در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، امروز به بارسلونا دو خبر خوش در مورد رونالد آرائوخو رسید. ستاره اروگوئه‌ای با تصمیم نهایی کمیته انضباطی، تنها یک جلسه از همراهی بارسا محروم شده و مشکلی برای ال‌کلاسیکوی 28 اسفند ندارد و از سوی دیگر او از امروز بازیکن دو ملیتی بارسا محسوب می‌شود و دیگر سهمیه غیر اروپایی نیست.

1829122

آرائوخو یکشنبه در جریان پیروزی 0-1 بارسلونا مقابل والنسیا با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. این اتفاق باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شد چون در صورتی که داور بازی در گزارشش مدعی می‌شد که این بازیکن به دلیل خطای خشن با کارت قرمز روبه‌رو شده، او ممکن بود دو بازی یا حتی بیشتر از همراهی بارسا محروم شود. 
اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد، این مدافع نمی‌توانست تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید که در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا برگزار خواهد شد همراهی کند اما امروز رسما اعلام شد که او تنها از بازی برابر بیلبائو محروم است.

1807807

حضور آرائوخو در خط دفاعی بارسا برای ال‌کلاسیکو بسیار مهم است و او شاید الان تنها مدافع دنیا باشد که به خوبی توان محدودکردن قابلیت‌های ستاره برزیلی رئال را دارد.

دیدگاه‌ها