کد خبر : 1894670 | 17 اسفند 1401 ساعت 17:12 | 18.2K بازدید | 5 دیدگاه

فابینیو:

فیرمینو باید تا پایان فوتبالش در لیورپول بماند

فابینیو در واکنش به اخبار جدایی روبرتو فیرمینو از لیورپول در پایان فصل گفت که این مهاجم باید تا پایان فوتبالش در جمع قرمزها بماند.

فیرمینو باید تا پایان فوتبالش در لیورپول بماند

به گزارش "ورزش سه"، برای چند سال درخشان، مثلث خط حمله لیورپول را سادیو مانه، بابی فیرمینو و محمد صلاح تشکیل می‌دادند. تابستان امسال مانه از لیورپول جدا شد و به بایرن پیوست و به نظر می‌رسد که یکی دیگر از اعضای خط حمله سه نفره افسانه‌ای لیورپول نیز در آستانه جدایی است، چرا که قرارداد روبرتو فیرمینو به زودی به پایان خواهد رسید و فابریتزیو رومانو دو روز پیش ادعا کرد که او تصمیمش برای جدایی قطعی است.

1779001
راجر ویتمن، مدیر برنامه این ستاره برزیلی، پیش از این در گفت‌وگو با اسکای اسپورت آلمان اظهار داشته بود که مذاکرات خوبی با مدیران لیورپول صورت گرفته است و آن‌ها در مسیر درستی قرار دارند. او حتی از آنفیلد به عنوان بهترین مکان برای موکلش نام برده بود؛ اما هنوز هیچ نشانی از امضای قرارداد جدید با او به چشم نمی‌خورد. حتی هفته گذشته اخباری مبنی بر علاقه دو باشگاه اروپایی دیگر برای جذب بابی فیرمینو نیز منتشر شده بود. گفته شده بود که اینتر و چلسی دو باشگاهی هستند که شرایط این بازیکن را به دقت زیر نظر دارند.

1762347

فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول، در واکنش به اخبار جدایی فیرمینو به ESPN گفت: «بابی پسر بسیار خاصی است و داشتن او به عنوان یک هم‌‎تیمی فوق‌العاده است. به شخصه دوست دارم او برای همیشه در لیورپول بماند. بابی از زمان پیوستن من به لیورپول بسیار به من کمک کرده و ماندنش برایم بسیار مهم است.»

فابینیو ادامه داد: «نمی‌خواهم خیلی در مورد آینده صحبت کنم و دوست دارم از این چند ماهی که او را با خودمان داریم، لذت ببرم. نمی‌دانم شرایط هنوز می‌تواند تغییر کند یا نه، اما امیدوارم در نهایت ماندنی شود. در این مورد کمی باهم شوخی می‌کنیم. بابی انسان و فوتبالیست خاصی است و همه دوستش داریم.»

دیدگاه‌ها