کد خبر : 1894673 | 17 اسفند 1401 ساعت 17:20 | 16.5K بازدید | 22 دیدگاه

با وجود انتقادها: برونو کاپیتان دوم یونایتد می‌ماند

با وجود انتقادهای شدید از برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، بعد از شکست تاریخی مقابل لیورپول اریک تن‌هاخ از او حمایت کرده و برونو همچنان کاپیتان دوم شیاطین سرخ خواهد بود.

با وجود انتقادها: برونو کاپیتان دوم یونایتد می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه این هفته منچستریونایتد بدترین شکست تاریخ خود را متحمل شد و مقابل حریف سنتی‌اش لیورپول با نتیجه 7-0 تسلیم شد. با وجود انتقادهای شدید و بی‌سابقه از برونو فرناندز و عملکرد ضعیفش در آن مسابقه اما اریک تن‌هاخ از ستاره پرتغالی تیمش حمایت کرده و امتیاز کاپیتان دومی را از او نخواهد گرفت.

1830032

در حال حاضر به صورت رسمی کاپیتان اول منچستریونایتد کسی نیست جز هری مگوایر که در این فصل به ندرت برای تیمش وارد میدان شده است. با اینکه از ستاره‌هایی مثل مارکوس رشفورد و کاسمیرو هم به عنوان نامزدهای کاپیتانی یاد شده اما در این مدت برونو فرناندز کاپیتان دوم تیم بوده و در بیشتر بازی‌ها بازوبند به بازوی او بسته شده است.

تن‌هاخ بعد از موج انتقادها از برونو قبول کرد که این ستاره پرتغالی در دیدار مقابل لیورپول مرتکب اشتباهاتی شده است اما با توجه به نقش مهمی که در طول فصل برای شیاطین سرخ داشته همچنان مورد اعتماد او است و به عنوان کاپیتان دوم وظیفه‌اش را انجام خواهد داد.

1830033

دیدگاه‌ها