کد خبر : 1894675 | 17 اسفند 1401 ساعت 17:40 | 16.5K بازدید | 21 دیدگاه

تن‌هاخ: از کسی ناراحت نیستم، همه در یک کشتی هستیم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار با بتیس در لیگ اروپا می‌گوید تیمش درس‌های لازم را از شکست مقابل لیورپول گرفته و حالا نگاهش رو به آینده است.

تن‌هاخ: از کسی ناراحت نیستم، همه در یک کشتی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار فردای تیمش با رئال بتیس در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

دیدار فردا مقابل بتیس که در اولدترافورد برگزار می‌شود برای شیاطین سرخ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. علاوه بر اهمیت ذاتی این مسابقه که در مراحل حذفی لیگ اروپا برگزار می‌شود اما دیدار مقابل بتیس چون اولین بازی شاگردان تن‌هاخ بعد از شکست تاریخی 7-0 مقابل لیورپول به حساب می‌آید بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

تن‌هاخ می‌خواهد شاهد واکنشی مثبت از شاگردانش باشد تا به هواداران نشان بدهد آن شکست تلخ باید فراموش شود و یونایتد بار دیگر خودش را به عنوان یک مدعی در لیگ برتر و لیگ اروپا نشان بدهد.

1830035

درسی که یونایتد از شکست مقابل لیورپول گرفته است
ما باید از آن بازی درس بگیریم. ما در تیم درباره این موضوع صحبت کرده‌ایم. همه بازی را دیده‌اند. حالا باید همه چیز را به قبل از آن مسابقه برگردانیم و به روزهای قبل برگردیم.

از بازیکنان منچستریونایتد عصبانی هستید؟
نه، ما همه سوار یک کشتی هستیم. ما به عنوان یک تیم با هم برمی‌گردیم. ما به عنوان یک تیم با هم می‌بازیم و با هم می‌بریم. روز یکشنبه خراب کردیم و باید با این واقعیت کنار بیاییم.

برونو فرناندز همچنان کاپیتان دوم تیم است؟
بله صد درصد. برونو یک فصل عالی را پشت سر گذاشته و نقش مهمی در موقعیت فعلی ما داشته. او به تیم انرژی می‌دهد و با دوندگی‌های بی‌امان و فشاری که به حریف وارد می‌کند برای ما مهم است. برونو در زمین بازیکنان را مثل یک مربی هدایت می‌کند و برای کل تیم الهام‌بخش است. هیچکس کامل نیست و همه اشتباه می‌کنند. من از اینکه برونو فرناندز را در تیمم دارم خیلی خوشحالم و زمانی که هری مگوایر در زمین نیست با کمال میل او را کاپیتان تیم می‌دانم.

واکنش یونایتد به شکست تاریخی مقابل لیورپول؟
بازیکنان ما در این چند روز واکنش خوبی داشتند. همه می‌دانیم که یک تیم در طول فصل ممکن است با موانعی مواجه شود. ولی یادمان باشد که ما 23 بازی را تنها با یک شکست پشت سر گذاشتیم. از آن شکست درس‌های زیادی می‌گیریم که به کار آینده‌مان خواهد آمد. ما خیلی کمتر از متوسط بودیم به خصوص از نظر روحی و ذهنی. تیمی که مثل ما می‌خواهد جام به دست بیاورد باید جور دیگری رفتار کند. روز یکشنبه درس بزرگی بود که آن را گرفتیم و حالا باید به حرکت ادامه بدهیم. نگاه ما رو به جلو است. حالا می‌خواهیم با حداکثر انرژی و تمرکز به بازی بعدی بپردازیم.

دیدگاه‌ها