کد خبر : 1894693 | 17 اسفند 1401 ساعت 19:36 | 35.3K بازدید | 19 دیدگاه

خشم بی‌نهایت بلینگام: کلکسیون دعوا و داد و بیداد

تصاویر جدید از دیدار دیشب چلسی و دورتموند نشان می‌دهد جود بلینگام در پایان بازی کنترل خود را از دست داده و در نهایت عصبانیت حرکاتی انجام می‌دهد که تنش را در استمفوردبریج به اوج می‌رساند.

خشم بی‌نهایت بلینگام: کلکسیون دعوا و داد و بیداد

به گزارش "ورزش سه"، وقتی دیشب داور سوت پایان دیدار چلسی و بوروسیا دورتموند را به صدا درآورد و زردپوشان آلمانی بازی را با نتیجه 2-0 باختند تا از چمپیونزلیگ حذف شوند جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، از شدت خشم و عصبانیت حرکاتی عجیب انجام داد. او با مارک کوکوریا درگیر شده و او را هل داد، یکی از دوربین‌های تلویزیونی را پرتاب کرد و بطری آبش را به زمین کوبید.

تیم جود بلینگام با اینکه بازی رفت را در خانه‌اش 1-0 برده بود اما با شکست دیشب در مجموع با نتیجه 2-1 از دور رقابت‌ها کنار رفت. یکی از دلایل خشم دورتموندی‌ها و بلینگام پنالتی پر حرف و حدیثی بود که برای چلسی گرفته شد تا به گل دوم این تیم تبدیل شود. کای هاورتز که ضربه اولش را از دست داده بود به دستور داور برای تکرار پنالتی پشت توپ ایستاد و این بار به گل رسید.

1830063

بلینگام در پایان بازی به خبرنگاران گفت که تصمیم داور برای تکرار پنالتی به جوک شبیه بوده است. اما تصاویر جدید که امروز منتشر شد نشان می‌دهد خشم این ستاره جوان انگلیسی ابعاد دیگری داشته است.

در این تصاویر بلینگام بعد از اینکه می‌بیند کوکوریا لبخندزنان او را تماشا می‌کند از کوره در رفته و با هدف دعوا به سمت مدافع اسپانیایی چلسی می‌رود در حالی که کالیدو کولیبالی، انزو فرناندز و کریستین پولیشیچ از چلسی سعی می‌کنند مانع از درگیری این دو نفر شوند. بلینگام در حال فریاد زدن به کوکوریا می‌رسد و او را به شدت هل می‌دهد.

1830064
1830065

بلینگام سپس به سمت تونل ورزشگاه حرکت کرده و دوربین تلویزیونی‌ای که در حال فیلم گرفتن از او است را با حرکتی شدید کنار می‌زند. آخرین تصاویر ستاره انگلیسی دورتموند را در حالی نشان می‌دهد که بطری آبش را با خشم زیاد به زمین می‌کوبد و وارد تونل ورزشگاه می‌شود.

1830066
1830067

دیدگاه‌ها