کد خبر : 1894699 | 17 اسفند 1401 ساعت 20:17 | 26.3K بازدید | 5 دیدگاه

رسمی: اخراج سرمربی کلوب بروژ بعد از باخت تحقیرآمیز

اسکات پارکر، سرمربی انگلیسی کلوب بروژ، بعد از شکست 5-1 مقابل بنفیکا از این تیم اخراج شد. او 67 روز پیش به عنوان سرمربی تیم بلژیکی منصوب شده بود.

رسمی: اخراج سرمربی کلوب بروژ بعد از باخت تحقیرآمیز

به گزارش "ورزش سه"، اسکات پارکر با تیمش، کلوب بروژف دیشب در حالی در خانه بنفیکا به مصاف این تیم پرتغالی رفت که حتی پیش از شروع مسابقه دو تیم در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در آستانه اخراج قرار داشت.

شکست تحقیرآمیز 5-1 مقابل بنفیکا کافی بود تا کاسه صبر مدیران بروژ لبریز شده و امروز حکم اخراج این سرمربی انگلیسی امضا شود. پارکر که سابقه هدایت تیم‌هایی مثل فولام و بورنموث را دارد، تنها 67 روز به عنوان سرمربی روی نیمکت کلوب بروژ نشست.

1830077

اطلاعیه باشگاه کلوب بروژ درباره اخراج اسکات پارکر کوتاه و بی‌رحمانه است. باشگاه بلژیکی به صراحت دلیل اخراج او را نتایج ضعیف و کسب تنها 2 پیروزی در 12 مسابقه اعلام کرد.

کلوب بروژ در بیانیه اخراج اسکات پارکر اعلام کرد: "پارکر در روز 31 دسامبر سال گذشته به عنوان سرمربی ما معرفی شد. او که به عنوان بازیکن سابقه حضور در تیم ملی انگلیس را داشت و به عنوان مربی هم فولام و بورنموث را هدایت کرده بود جانشین کارل هوفکنس در بروژ شد. اما این مربی بریتانیایی در 12 مسابقه تنها 2 پیروزی به دست آورد".

این سومین شغل اسکات پارکر به عنوان سرمربی یک تیم بزرگسالان بود. جالب اینجاست که در هر سه باشگاهی که پارکر هدایت آنها را به عهده داشته دوران مربی‌گری او هرگز بیشتر از دو فصل ادامه نداشته است. 
1830078

دیدگاه‌ها