کد خبر : 1894736 | 18 اسفند 1401 ساعت 02:47 | 7K بازدید | 3 دیدگاه

پیولی: خوب است رؤیا داشته باشیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که تیمش کاملا شایسته صعود به مرحله بعد چمپیونزلیگ بود.

پیولی: خوب است رؤیا داشته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، میلانی‌ها که در دیدار رفت با یک گل تاتنهام را شکست داده بودند، امشب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی در خانه حریف لندنی به تساوی بدون گل رسیدند و راهی مرحله بعد شدند.
پیولی در پایانی بازی گفت: "ما خوب کار کردیم. ما از تیم خواستیم تا با شخصیت بازی کند و صادقانه، ما در نیمه اول بیشتر توپ را در اختیار داشتیم.
ما اصلا فرصتی به آنها ندادیم. با توجه به شیوه بازی‌مان در دو دیدار، ما کاملا شایسته صعود بودیم."

1830227
این اولین صعود میلان به جمع هشت تیم برتر اروپا از سال 2012 است و پیولی در پاسخ به این سؤال که تیمش تا کجا می‌تواند پیش برود، گفت: "ما باید گام به گام پیش برویم. اول مهم بود که از مرحله گروهی صعود کنیم و نسبت به فصل قبل پیشرفت داشته باشیم و اکنون باید منتظر قرعه‌کشی باشیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.
ما با حریف دشواری روبرو خواهیم شد، اما تاتنهام هم حریف بزرگی بود و ما همیشه می‌توانیم کار خودمان را انجام بدهیم. خوب است که رؤیا داشته باشیم. اکنون باید روی سری آ تمرکز کنیم، جایی که باید چند شکست را جبران کنیم.
بازی در چمپیونزلیگ فوق‌العاده است و برای میلان مهم. بنابراین یا قهرمان می‌شویم، که آسان نیست یا تلاش کنیم که با قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول سری آ، دوباره به این رقابت‌ها صعود کنیم."

دیدگاه‌ها