کد خبر : 1894740 | 18 اسفند 1401 ساعت 03:58 | 50.1K بازدید | 13 دیدگاه

مجیدی: از بازیکنانم می‌خواهم هوشمندانه بازی کنند

هشدار فرهاد به شاگردانش در اتحاد کلباء

سرمربی اتحاد کلباء از بازیکنانش می‌خواهد در مقابل دیبا الفجیره مراقب باشند و هوشمندانه بازی کنند‌.

هشدار فرهاد به شاگردانش در اتحاد کلباء

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی اتحاد کلباء، از بازیکنانش خواست تا در نوزدهمین هفته لیگ ادنوک امارات در دیدار با دیبا الفجیره، مراقب باشند و هوشمندانه بازی کنند.

وی در نشست خبری خود گفت: صرف نظر از جایگاه دو تیم در جدول رده بندی، در دیدار با دیبا الفجیره باید کاملا آماده و متمرکز باشیم.

مجیدی افزود: دیبا الفجیره تیم خوبی است، ما در دو بازی اخیر عالی بازی کردیم اما نتوانستیم پیروز شویم و در دیدار دیبا الفجیره باید عالی بازی کنیم و همچنین امتیازات مسابقه را هم بگیریم.

سرمربی ایرانی در پایان گفت: همه بازیکنان این هفته در تمرین هستند و در شرایط خوبی هستند و برای مسابقه آماده هستند و هدف ما کسب نتیجه مثبت است.

همچنین حبیب الفردان بازیکن تیم الاتحاد کلبا نیز در این کنفرانس گفت: همه بازیکنان برای این رویارویی کاملا آماده هستند و دیدار ما مقابل دیبا الفجیره مهم و سخت است. هدف ما کسب پیروزی و بازگشت با سه امتیاز است و به دنبال جبران نتایج منفی هفته‌های گذشته هستیم و به حمایت هواداران امیدواریم.

اتحاد کلباء با 24 امتیاز در رده هشتم و دیبا الفجیره با 4 امتیاز در رده چهاردهم (قعر جدول) رده بندی لیگ حرفه‌ای امارات قرار دارند.

دیدگاه‌ها