کد خبر : 1894745 | 18 اسفند 1401 ساعت 03:17 | 34K بازدید | 3 دیدگاه

شرط و شروط کونته برای تاتنهام بعد از حذف!

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، پس از حذف تیمش از چمپیونزلیگ، ادعا کرد که تیمش از ابتدا شانس کمتری نسبت به میلان برای صعود داشت.

شرط و شروط کونته برای تاتنهام بعد از حذف!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ در خانه میلان با یک گل شکست خورده بود، امشب در خانه نتوانست نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل روسونری کسب کند و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
البته علی‌رغم 10 نفره شدن در دقایق پایانی، چیزی نمانده بود که هری کین در وقت‌های تلف شده دروازه میلان را باز کند اما واکنش تماشایی مایک مانیان، مانع از گلزنی او شد و در نهایت میلان راهی مرحله بعد شد.
کونته که از سال 2013 و زمان حضور در یوونتوس، نتوانسته تیم‌هایش را به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ برساند، در پایان بازی در پاسخ به سوالی در این مورد گفت:"ما اینجا نیستیم که در مورد مربیان صحبت کنیم، ما باید در مورد تیم‌ها صحبت کنیم. وگرنه بحث تقلیل پیدا می کند.
ما باید همیشه در مورد باشگاه‌ها و کاری که باهم شامل بازیکنان و مربیان انجام می‌دهیم، صحبت کنیم. رک بگویم که این سوال من را به خنده می‌اندازد."
این مربی باتجربه ایتالیایی همچنین در مورد نمایش ضعیف تیمش در دیدار امشب گفت:"این تیمی است که قطعا باید خیلی کار کند تا بتواند در بالاترین سطح رقابت کند. به نظر من، راه درازی پیش روی ماست. من 14 ماه است که اینجا هستم. نباید فراموش کنیم که فصل گذشته ما در مرحله گروهی لیگ کنفرانس حذف شدیم. 

1830236
بنابراین، این قطعا گامی رو به جلو است. ما مقابل میلان، قهرمان ایتالیا، قرار گرفتم، در حالی که تاتنهام مدت هاست جامی نبرده است.
از نظر تاریخچه، این دو باشگاه در سطح بسیار متفاوتی هستند. میلان فصل گذشته قهرمان سری آ شد، در حالی که ما با یک معجزه، از رتبه نهم به رتبه چهارم لیگ رسیدیم. باید یک روند را طی کنید، هیچ راه میانبری وجود ندارد.
اگر مردم فکر می‌کنند که 14-13 ماه برای رسیدن به یک سطح رقابتی کافی است، کاملا اشتباه می‌کنند. امروز بازیکنان سخت تلاش کردند. آنها باید در حملات تعیین‌کننده‌تر عمل می‌کردند."

قرارداد فعلی کونته با تاتنهام در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او در پاسخ به سوالی در مورد آینده‌اش گفت:"من بعد از عمل جراجی اخیر، دچار مشکل شدم. من به کار کردن ادامه می‌دهم و به قراردادم احترام می‌گذارم. در پایان فصل، خواهیم نشست و با باشگاه شرایط را ارزیابی می‌کنیم. من شرایط خودم را دارم.
من قراردادی دارم که دارد به پایان می‌رسد و باید ببینیم فصل چطور به پایان می‌رسد. هرگز نمی‌دانید چه اتفاق می‌افتد. شاید باشگاه بخواهد زودتر من را اخراج کند. شاید آنها انتظارات بیشتری داشته باشند و ممکن است ناامید شوند."

دیدگاه‌ها