کد خبر : 1894748 | 18 اسفند 1401 ساعت 05:35 | 10.6K بازدید | 6 دیدگاه

می‌توانستیم بیش از یک گل بزنیم

ژیرو: البته که می‌خواهم در میلان بمانم

اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی میلان، پس از حذف تاتنهام از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان ابراز غرور کرد.

ژیرو: البته که می‌خواهم در میلان بمانم

به گزارش "ورزش سه"، ژیرو در اظهارات خود به شبکه ایتالیایی اسپورت مدیاست گفت: حضور در مرحله یک چهارم نهایی با این تیم برای من ارزش زیادی دارد. من به هم تیمی‌هایم بسیار افتخار می‌کنم.

وی افزود: ما بازی مورد نظر خود را انجام دادیم، حتی می‌توانستیم بیش از یک گل به ثمر برسانیم. آنها (تاتنهام) تلاش کردند تا در زمین ما خطرناک باشند، در حالی که ما بهترین موقعیت‌ها را داشتیم.

ژیرو در مورد سیو گلرشان اضافه کرد: آخرین سیو مینیان؟ عالی بود و در طول مسابقه عملکرد خوبی داشت و برای تیم بسیار مهم بود و تا پایان بازی با کیفیتی از خود نشان داد. ما می‌دانستیم که تاتنهام می‌تواند با ضربات آزاد خطرناک باشد. ما به آنها این فرصت را دادیم که خطرناک باشند، اما مایک مینیان کار بزرگی انجام داد.

او در مورد آینده خود با میلان اظهار داشت: البته که می‌خواهم بمانم. احساس بسیار خوبی در میلان دارم. ما فصل فوق العاده‌ای داشتیم و این فصل می‌خواهیم به موفقیت‌های بزرگی در لیگ قهرمانان دست پیدا کنیم. ما شانس صعود به لیگ قهرمانان فصل آینده را داریم و این یک هدف دیگر برای ما است. من تمام تلاشم را برای کمک به بازیکنان جوان انجام دادم و امشب روحیه تیمی خوب، عزم راسخی را نشان دادیم.

دیدگاه‌ها