کد خبر : 1894750 | 18 اسفند 1401 ساعت 08:00 | 27.8K بازدید | 9 دیدگاه

می‌خواهیم قهرمانی خود در لیگ فرانسه را قطعی کنیم

نسخه فاقد اهمیت گالیته برای پاریس پسا چمپیونزلیگ

کریستوف گالیته، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از شکست مقابل بایرن، مصدومیت‌های متعدد را یکی از عوامل مهم ناکامی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا دانست.

نسخه فاقد اهمیت گالیته برای پاریس پسا چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن نه تنها توان جبران شکست 1-0 بازی رفت مقابل بایرن مونیخ را نداشت بلکه دو گل هم در دیدار برگشت از این تیم خورد تا در مجموع 3-0 شکست خورده و از رسیدن به جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ بازبماند. کریستوف گالیته در پایان این دیدار از یکسری عوامل غیرقابل پیش بینی صحبت کرد که روی عملکرد تیمش تاثیر منفی گذاشته بود.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن با اشاره به ناکامی شاگردانش در باز کردن دروازه حریف گفت: "باز نشدن دروازه بایرن مونیخ در نیمه اول، نقطه عطف کار بود. کیلیان چند بار برای باز کردن دروازه تلاش کرد اما نشد و یک موقعیت خوب هم در دقایق پایانی نیمه از دست دادیم. اگر در این نیمه به گل می‌رسیدیم سرنوشت کاملا تغییر می‌کرد."

او در مورد گل غافلگیرکننده بایرن مونیخ در نیمه دوم که شیرازه پاریس را از هم پاشید تاکید کرد: "هدف ما در این دیدار رسیدن به گل بود تا شانس خود را بازیافته و حریف را هم تحت فشار قرار دهیم. متاسفانه در نیمه دوم وقتی بایرن مونیخ به گل رسید آن جا بود که کار ما دیگر خیلی سخت شد. گل بسیار احمقانه‌ای دریافت کردیم که در چنین سطحی بعید بود."

مارکینیوش در دقیقه 36 به خاطر مصدومیت جای خود را به موکیه داد؛ بازیکنی که خود تنها ده دقیقه در زمین بود و در دقیقه 46 به دلیلی مشابه تعویض شد. سرمربی پاریس در خصوص این بدبیاری گفت: "در فصلی قرار داریم که بدن بازیکنان متحمل بیشترین فشار ممکن است. ما در این مرحله به همه قوای خود نیاز داشتیم اما در طول دو بازی رفت و برگشت چند بازیکن مهم ما به علت مصدومیت غایب بودند. خیلی کم پیش می‌آید که طی سه بازی سه مدافع میدانی از دست بدهیم. حالا با این شرایط به نظرتان باید تیم را زیر سوال ببریم؟"

پاری‌سن‌ژرمن با وجود هزینه‌های سرسام آور مثل سال گذشته وداعی زودهنگام با چمپیونزلیگ داشت. گالیته در پاسخ به این سوال که تیمش حالا چه اهدافی دارد به ارائه یک نسخه به درد نخور اکتفا کرده و گفت: "ما می‌خواهیم قهرمانی خود در لیگ یک فرانسه را قطعی کنیم. باید بازیکنان را خیلی زود از نظر روحی و بدنی بازیابی کنیم. نمی‌دانم در صورت فتح لیگ فرانسه، عملکرد ما چگونه ارزیابی می‌شود؟ به نظرم این به قضاوت مردم بستگی دارد. انتظارات زیادی از ما در اروپا وجود دارد و از اینکه نتوانستیم با همه توان مبارزه کنیم بسیار ناراحت هستیم."

دیدگاه‌ها