کد خبر : 1894762 | 18 اسفند 1401 ساعت 09:39 | 26.4K بازدید | 31 دیدگاه

لو دادن توپ بلای جان PSG: اشتباه مرگبار وراتی!

مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن، شب گذشته با اشتباه بزرگش برای این تیم دردسرساز شد.

لو دادن توپ بلای جان PSG: اشتباه مرگبار وراتی!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ با نتیجه 0-2 شکست خورد و از صعود به مرحله بعدی بازماند. 
وراتی نتوانست بازی خوبی را در این دیدار به نمایش بگذارد. اشتباه او و لو رفتن توپ منجر به گل اول بایرن شد که توسط اریک ماکسیم چوپوموتینگ به ثمر رسید و در نهایت با حذف پی اس جی همراه شد. 
پیش از آن که توپ به دست این مهاجم بایرن برسد، وراتی متوجه شدت اشتباهش شد. او روی زمین نشسته و دست راستش را بالا برد تا به داور القا کند که خطایی روی او صورت گرفته اما در همین حال چوپوموتینگ توپ را پیش برد و وارد دروازه پی اس جی کرد اما وراتی هنوز در تلاش بود که به داور بگوید توماس مولر روی او خطا کرده است. 
دنیله اورساتو هیچ اهمیتی برای صحبت‌های این بازیکن هموطنش قائل نشد و در واقع اگر وراتی می‌خواست کسی را مقصر بداند باید اول و بیشتر از همه خودش را مقصر می‌دانست چون توپ را روی اشتباه خودش و تحت تاثیر پرس شدید گورتسکا و مولر لو داده بود. 

1830256

متاسفانه این خلاصه‌ای از نمایش او در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بایرن بود. او نتوانست در این دو دیدار هیچ کمکی به پاری سن ژرمن برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی کرده باشد. او بازیکنی سرنوشت‌سازی که پی اس جی انتظارش را داشت نبود و شاید بهترین عملکردش در بازی شب گذشته تکلی بود که در دقیقه 15 روی پای آلفونسو دیویس زد، به همین سادگی. 
انتظار مدیران و هواداران پی اس جی از بازیکنی که همیشه در خط میانی درخشیده و به تازگی قراردادش را تا سال 2026 تمدید کرده بسیار بیشتر از این است. او فصل گذشته هم در مادرید توپی را لو داد که منجر به گل سوم رئال توسط کریم بنزما و حذف پاری سن ژرمن شد. 
نمایش ضعیف او در دیدار شب گذشته باعث شد که بار دیگر فصل اروپایی دیگری با ناامیدی و ناکامی برای او به پایان برسد و باید همچنان منتظر فصل بعدی بماند.

منبع: لوپاریزین

دیدگاه‌ها