کد خبر : 1894786 | 18 اسفند 1401 ساعت 11:39 | 120.7K بازدید | 47 دیدگاه

فکر کنم او شماره 30 بود؛

کنایه سنگین رئیس بایرن به لیونل مسی

هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ معتقد است که این تیم کاملاً شایسته پیروزی برابر پاری سن ژرمن و صعود بوده است.

کنایه سنگین رئیس بایرن به لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم پرستاره پاری سن ژرمن قرار گرفت و موفق شد با دو گل حریف خود را شکست دهد تا در مجموع با نتیجه 3-0 به پیروزی رسیده باشد و راهی مرحله بعدی چمپیونزلیگ شود.

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ بعد از صعود ارزشمند این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان گفت: "من همیشه گفته‌ام که ما تیم فوق العاده ای داریم که می‌تواند با هر تیمی در اروپا روبرو شود. اگر به هر دو نتیجه نگاه کنید، ما 3-0 پیروز شدیم.  همچنین در هر دو بازی تیم برتر بودیم. شما همیشه به کمی شانس نیاز دارید، اما من قوی‌تر از خودمان نمی بینم."

رئیس بایرن درباره اشتباه وحشتناک یان سومر در نیمه اول بازی نیز گفت: "وقتی یان سومر در نیمه اول در محوطه جریمه آن توپ را از دست داد کمی ترسیدیم اما غیر از آن در کل بازی کنترل کار را مقابل حریف در اختیار داشتیم."

هربرت هاینر درباره عملکرد لیونل مسی در تقابل با بایرن نیز گفت: "من امروز مسی را دیدم. فکر می‌کنم او شماره 30 بود. اما ترجیح می‌دهم در مورد تیم خودمان صحبت کنم که خیلی خیلی خوب بازی کردند."

1830168

هاینر در پایان درباره سیو نجات بخش ماتیاس دی‌لیخت هم گفت: "این عالی بود. ماتیاس کسی است که به طرز باورنکردنی با ثبات است و تقریباً در هر دوئل ضربه سر برنده است اما من نمی‌دانستم که او سرعتش هم اینقدر خوب است."

دیدگاه‌ها