کد خبر : 1894789 | 18 اسفند 1401 ساعت 11:55 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

دفعه بعد تکرار شود تصمیم دیگری می‌گیرم؛

ژابی آلونسو مدافع جوان لورکوزن را تهدید کرد!

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن نشان داده که روی بحث‌های نظم و انضباطی بسیار حساس است.

ژابی آلونسو مدافع جوان لورکوزن را تهدید کرد!

به گزارش "ورزش سه"، این موضوع در چند روز گذشته پیرامون بایر لورکوزن وجود داشته است. از آنجایی که میچل باکر در آخرین جلسه تمرینی قبل از بازی بوندسلیگا مقابل هرتابرلین تاخیر داشت، ژابی آلونسو، سرمربی اسپانیایی مدافع چپ خود را از لیست بیرون گذاشت.

با این‌ حال آلونسو مدافع هلندی را برای بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل فرانس واروش بوداپست عفو کرد و او را به ترکیب روز مسابقه بازگرداند. آلونسو پس از آخرین جلسه تمرینی اعلام کرد: "بله، او در برابر فرانس واروش به لیست بازگشته است."

آلونسو درباره تصمیم هفته گذشته خود می‌گوید: "برای من سخت نبود. قوانینی برای تیم وجود دارد. مهم این است که به همه احترام بگذاریم. تصمیم من چیز خاصی نبود، طبیعی بود. من همیشه این را در حرفه ام تجربه کرده ام."

سرمربی لورکوزن به صراحت می‌گوید: "این تصمیم هیچ عواقبی برای آینده ندارد. فقط برای بازی یکشنبه هرتا اعمال شد. من با او صحبت کردم."
و در این مکالمه، آلونسو باید به بازیکنش این را نشان داده باشد که بی انضباطی بیشتر را تحمل نخواهد کرد. آلونسو می گوید: "اگر دوباره این اتفاق بیفتد، تصمیم دیگری اتخاذ خواهد شد."

1830301

با این حال نمی‌توان احتمال حضور باکر در ترکیب اصلی مقابل فرانس واروش را رد کرد.  آلونسو توضیح می دهد: "او یک گزینه است." 
رابرت آندریچ و اگزکیل پالاسیوس محروم هستند، در حالی که کرم دمیربای و ندیم امیری برای این بازی آماده به کارگیری است.

جرمی فریمپونگ نیز مقابل بوداپست حاضر است. او در دقیقه 29 بازی با هرتا به دلیل مشکلات عضلانی مجبور به ترک زمین شد. آلونسو که احترام زیادی برای مجارستانی‌ها قائل است، توضیح می‌دهد: "او خوب تمرین کرده و احساس بهتری دارد، او در بازی حاضر است. من حریف را در سطحی مانند موناکو می‌بینم."

دیدگاه‌ها