کد خبر : 1894810 | 18 اسفند 1401 ساعت 14:13 | 57K بازدید | 22 دیدگاه

پیشنهاد پایین به ستاره اهل مایورکا

رئال، آسنسیو را به سمت بارسلونا فرستاد

پیشنهاد تمدید قرارداد رئال به مارکو آسنسیو با توقعات مالی بازیکن متناسب نیست و این بازیکن که از بارسا پیشنهاد دارد، ممکن است فصل بعد با پیراهن آبی و اناری به میدان برود.

رئال، آسنسیو را به سمت بارسلونا فرستاد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مارکو آسنسیو با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید اما دو طرف هنوز برای امضای قرارداد جدید به توافق نرسیده‌اند. 

1755901

در حالی که رئال مادرید تابستان گذشته قصد داشت در صورت دریافت پیشنهاد با فروش این بازیکن موافقت کند، حالا سیاست جدیدی را در پیش گرفته و پیشنهاد تمدید قراردادی را به صورت رسمی به او ارائه کرده است. این هافبک اسپانیایی پیش از این نیز اعلام کرده بود که دوست دارد به حضورش در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد اما همه چیز تنها به خواست او بستگی ندارد و به همین دلیل ممکن است شرایط به شکل دیگری پیش برود. 

1745279

طبق ادعای آاس، آسنسیو که در دو بازی اخیر رئال برابر بارسلونا و بتیس حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد، برای تمدید درخواست 6 میلیون یورو دستمزد خالص(با کسر مالیات) داشته ولی پیشنهاد رئال چهار میلیون یورو بوده و مدیران باشگاه معتقدند بر اساس کیفیت بازیکن، این دستمزد ایده آل است. پیشنهادی که از سوی آسنسیو رد شده است.

1735514

 او که در سال 2015 باوجود داشتن پیشنهاد از بارسا ترجیح داد به رئال برود، بار دیگر از باشگاه کاتالان پیشنهاد دارد و گفته می‌شود ژاوی شیفته بازی او است و اصرار به جذب او دارد. آسنسیو از آرسنال هم پیشنهاد داد ولی اگر بخواهد در اسپانیا به فوتبالش ادامه دهد، با تصمیمی جنجالی راهی بارسا خواهد شد. آسنسیو در فصل جاری 1141 دقیقه برای رئال بازی کرده و پانزدهمین بازیکن رئال از حیث دقایق حضور در میدان است. پیشنهاد باشگاه اگر تغییر نکند، آسنسیو را باید نزدیک و نزدیک‌تر به بارسا دانست.

دیدگاه‌ها