کد خبر : 1894814 | 18 اسفند 1401 ساعت 14:45 | 48.1K بازدید | 13 دیدگاه

رقیب لواندوفسکی در بارسا از برزیل می‌آید

خوان لاپورتا، رئیس بارسا، دو روز پیش گفت که در تابستان یک مهاجم نوک جدید جذب خواهند کرد و در همین رابطه رسانه‌های برزیلی از پیشرفت مذاکرات بارسلونا با ویتور روکه خبر داده اند.

رقیب لواندوفسکی در بارسا از برزیل می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه، مهاجم 18 ساله باشگاه اتلتیکو پارانائنزه، سخت مورد توجه بارسلونا قرار دارد. او که ماه گذشته 18 ساله شد و می تواند بدون مشکل راهی یک باشگاه اروپایی شود، اخیرا در جام ملت های جوانان آمریکای جنوبی توانست با زدن 6 گل آقای گل رقابت‌ها شود و نقش مهمی در قهرمانی برزیل داشت. 

1830323

همان جا بود که بارسلونا نسبت به جذب این بازیکن به جمع بندی نهایی رسید و بلافاصله نیز مذاکرات با آندره کوری، مدیر برنامه‌های او، شروع شد. کوری سال ها مدیر استعدادیابی بارسا در آمریکای جنوبی بود و رابطه خوبی با باشگاه کاتالان دارد اما مشکل بزرگ بارسلونا فرپلی مالی است. بارسلونا این روزها در جست‌وجوی بهترین راهکار برای به خدمت گرفتن روکه است. ارزش او در سایت ترانسفرمارکت 14 میلیون یورو تخمین زده شده ولی  اتلتیکو پارانائنزه برای این انتقال 30 + 5 میلیون یورو می خواهد که پرداختش برای بارسلونا مقدور نیست. 

1830324

مهاجم شماره 9 و ثابت بارسلونا روبرت لواندوفسکی است و با توجه به نوسان‌های زیاد فران تورس و افت شدید آنسو فاتی، بارسا قصد دارد هر طور شده روکه را جذب کند. روکه اخیرا در یک مصاحبه پیشنهاد بارسا را تایید کرد و گفته بود بازی برای این تیم رویای کودکی او است. باید دید در ماه‌های آینده شرایط برای انتقال او مهیا خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها