کد خبر : 1894850 | 18 اسفند 1401 ساعت 18:27 | 94.7K بازدید | 23 دیدگاه

ماموریت ناکام موسیالا برای گرفتن پیراهن لیونل مسی

جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، اعلام کرد در پایان دیدار دیشب تیمش مقابل پی‌اس‌جی برای تعویض پیراهنش با لیونل مسی تلاش کرده، ولی موفق نبوده است.

ماموریت ناکام موسیالا برای گرفتن پیراهن لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در آلیانز آرنا در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف پاری سن ژرمن رفت و موفق شد حریفش را 2-0 شکست دهد تا در مجموع با برتری 3-0 یاران لیونل مسی را حذف کرده و راهی مرحله بعدی بشود.

جمال موسیالا دیشب از ابتدا در ترکیب بایرن حضور داشت و در دقیقه 82 از زمین بیرون رفت تا جایش را به سادیو مانه بدهد. این هافبک بایرن فاش کرد که بلافاصله بعد از به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه سراغ لیونل مسی رفته و سعی کرده پیراهن او را به دست بیاورد.

1830393

در تصاویر تلویزیونی انتهای بازی مشخص است که موسیالا به سمت برنده هفت توپ طلا رفته و خواهان تعویض پیراهن با او می‌شود. در این تصاویر به نظر می‌رسد مسی به این ستاره 20ساله بایرن اشاره می‌کند که پیراهنش را در تونل ورزشگاه آلیانز آرنا با او تعویض خواهد کرد.

موسیالا در مواجهه با خبرنگارانی که از او پرسیدند آیا موفق شده پیراهن لئو مسی را به دست بیاورد گفت: "نه، مسی را پیدا نکردم".

1830394

این ستاره جوان آلمانی در میکسدزون ورزشگاه آلیانز آرنا در حالی با خبرنگاران مواجه شده بود که یک کیف کوچک در دست داشت. خبرنگاران که نزدیک شدن او به مسی را در پایان مسابقه دیده بودند پرسیدند که آیا پیراهن مسی را در کیفش دارد؟ موسیالا در پاسخ گفت: "نه، این غذاست. پرتزل با خودم آورده‌ام"!

1830395

باید دید آیا موسیالا در آینده باز هم مقابل لیونل مسی قرار خواهد گرفت و این بار شانس این را خواهد داشت که پیراهن اسطوره آرژانتینی را به دست بیاورد؟ حتی اگر مسی پاری سن ژرمن را ترک کند، احتمال اینکه موسیالا در رقابت‌های ملی با مسی روبرو شود و بتواند پیراهن مسی در تیم ملی آرژانتین را از او درخواست کند وجود دارد.

دیدگاه‌ها