کد خبر : 1894854 | 18 اسفند 1401 ساعت 18:55 | 34.6K بازدید | 7 دیدگاه

آن‌ها مجموعه‌ای از سوپراستارها هستند

PSG شبیه یک گروه راک است نه یک تیم فوتبال!

دیوید ژینولا و بیسنته لیزارازو، ستاره‌های سابق فوتبال فرانسه، معتقدند پی‌اس‌جی شباهتی به یک تیم فوتبال ندارد و بیشتر متکی بر درخشش چند فوق ستاره است.

PSG شبیه یک گروه راک است نه یک تیم فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی برای دومین سال متوالی نتوانست به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد. پاریسی‌ها در تاریخ خود تنها سال‌های 2020 و 2021 توانسته‌اند به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان برسند و در سال 2020 با شکست از بایرن نتوانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند. بایرن دیشب مانع صعود پی اس جی به دور یک‌چهارم نهایی شد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت، 3-0 پاریس را شکست داد.

1830194

دیوید ژینولا، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، در مورد حذف پی اس جی به لوپاریزین گفت: «عصبانی هستم؛ چون چنین دیدار مهمی را ناامیدکننده به پایان رساندیم. تیم باز هم در یک‌هشتم نهایی کنار رفت و این دردناک است. معتقدم سرمایه‌گذاری اشتباه باشگاه روی برخی بازیکنان و عدم مسئولیت‌پذیری تیمی، از مهم‌ترین دلایل این ناکامی هستند. تیم در خط میانی هافبک‌های سطح بالا ندارد. ویتینیا از نظر من در حد و اندازه‌های پی اس جی نیست.»

ژینولا ادامه داد: «تیم نیمکت قوی ندارد و مدیران باشگاه به‌جای ساختن یک تیم سازماندهی‌شده و هماهنگ، فقط ستاره‌های بزرگ را جذب کرده‌اند. سال‌هاست پاریس این مشکل را دارد و این یک معضل واقعی است. از نظر من، مسی هم در حد و اندازه‌های خودش برای پی اس جی کار نکرده؛ درحالی‌که تیم از هر چیز دیگری مهم‌تر است. الآن شرایط تیم به اندازه کافی بد است و من نمی‌خواهم بیش از این انتقاد کنم.»

1830154

بیسنته لیزارازو، مدافع چپ سابق فرانسه و بایرن، نیز با ژینولا هم‌عقیده است. او در این رابطه گفت: «پی اس جی نتوانست برابر حملات بایرن واکنش خوبی نشان دهد؛ چون سازماندهی دفاعی درستی نداشت. اینجا مشکل فقط از مدافعان نیست. پی اس جی تیم هماهنگ و منسجمی ندارد و مجموعه‌ای از سوپراستارهاست. پی اس جی بیشتر شبیه به یک گروه موسیقی راک است تا یک تیم فوتبال. این انتخاب و استراتژی مدیران باشگاه است و تنها باعث شده پی اس جی تیمی شناخته‌شده‌تر در دنیا شود؛ ولی برای رسیدن به اهداف ورزشی، تنها داشتن چند فوق ستاره کفایت نمی‌کند.»

دیدگاه‌ها