کد خبر : 1894857 | 18 اسفند 1401 ساعت 19:19 | 26.6K بازدید | 10 دیدگاه

تشبیه امباپه به آلن دلون: فیلم درجه دو به درد او نمی‌خورد

حفظ امباپه با وجود حذف پی‌اس‌جی ممکن است

درحالی‌که حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان احتمال جدایی کیلیان امباپه از این تیم را بیش از پیش تقویت کرده ولی پاریسی‌ها همچنان به حفظ دارایی‌ باارزش‌شان امیدوارند.

حفظ امباپه با وجود حذف پی‌اس‌جی ممکن است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آن‌که پاری‌سن‌ژرمن دیشب در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل بایرن مونیخ 2-0 شکست خورد تا در مجموع با نتیجه 3-0 از حریف آلمانی مغلوب شده و با لیگ قهرمانان وداع کند، سؤال‌های متعددی درباره آینده این باشگاه و ستاره‌های بزرگش مطرح شده است.

* اولین عواقب حذف از اروپا: زیدان به‌جای گالتیه روی نیمکت؟
از یک سو انتظار می‌رود این شکست به‌معنای پایان کار کریستوف گالتیه در این تیم باشد و شایعات در فرانسه حول محور کنار گذاشتن گالتیه و نشستن زین‌الدین زیدان روی نیمکت پی‌اس‌جی دور می‌زند. از سوی دیگر، آینده کیلیان امباپه در پی‌اس‌جی موضوع گمانه‌زنی‌ها است.

1830404

*نگرانی اصلی پاری‌سن‌ژرمن: امباپه را باید به هر قیمتی حفظ کرد
ناکامی دوباره پی‌اس‌جی در این رقابت اروپایی مسلما انگیزه قوی‌ای برای ترک این تیم توسط امباپه خواهد بود و درحالی‌که به نظر می‌رسد رئال مادرید بار دیگر مایل است او را به خدمت بگیرد، هواداران نگران از دست دادن ستاره باارزش تیم‌شان هستند.

*پی‌‌اس‌جی می‌خواهد امباپه برایش مثل مسی در بارسا و رونالدو در رئال باشد
پاری‌سن‌ژرمن اما همچنان به حفظ کیلیان امباپه امیدوار است و بدون شک تا آخرین نفس برای جلوگیری از جدایی او تلاش خواهد کرد. لوپاریزین می‌گوید ایده اصلی مدیران باشگاه و ناصر الخلیفی این است که پی‌اس‌جی را در آینده به تیمی تبدیل کنند که حول محور یک ستاره بزرگ می‌گردد؛ درست مثل زمانی‌که مسی تک‌ستاره اصلی و محور بارسا بود و ستاره‌های دیگری مثل ژاوی، اینیستا و پیکه در کنار او تلاش می‌کردند. یا مثل زمانی که کریستیانو رونالدو به‌عنوان ستاره اصلی رئال مادرید شناخته می‌شد و مودریچ، بنزما، کروس و راموس نقش کمک‌های او را به عهده داشتند.

1830405

این رؤیایی است که پاری‌سن‌ژرمن برای ستاره جوان خود کیلیان امباپه دارد. اما پاریسی‌ها می‌دانند که مسی و رونالدو بدون ستاره‌هایی که در بارسا و رئال کنارشان تلاش می‌کردند به تنهایی نمی‌توانستند تیم‌هایشان را به بالاترین سطح فوتبال دنیا برسانند و این درباره امباپه هم صادق است. مدیران پی‌اس‌جی معتقدند مشکل فعلی‌شان همین است. با این‌که امباپه ستاره‌های بزرگی در کنارش دارد؛ اما مسئله این است که به‌جز چند نفر مثل مسی، نیمار و راموس، درصد قابل توجهی از بازیکنان پی‌اس‌جی فوتبالیست‌هایی در حد لیگ یک هستند و نه در بالاترین سطح فوتبال اروپا.

کافی است نیمکت پاری‌سن‌ژرمن در بازی دیشب را با نیمکت بایرن در همین بازی مقایسه کنیم تا به باشگاه پی‌اس‌جی حق بدهیم. دبیر بخش پی‌اس‌جی در روزنامه پاری‌سن‌ژرمن با اشاره به تفاوت سطح شدید بین امباپه و چند ستاره بزرگ این تیم و دیگر بازیکنان می‌گوید امباپه در پی‌اس‌جی حکم مارلون براندو را دارد که در فیلمی با درجه ب بازی می‌کند.

1830406

دیدگاه‌ها