کد خبر : 1894866 | 18 اسفند 1401 ساعت 20:59 | 19.5K بازدید | 16 دیدگاه

راموس: در حد موفقیت در چمپیونزلیگ نبودیم

سرخیو راموس، ستاره اسپانیایی پی‌اس‌جی، از شکست مقابل بایرن مونیخ به عنوان باختی دردناک یاد کرده و می‌گوید تیمش در سطح لازم برای موفقیت در چمپیونزلیگ نیست.

راموس: در حد موفقیت در چمپیونزلیگ نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دو دیدار رفت و برگشت خود با پاری سن ژرمن در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به راحتی از سد این تیم گذشت و در مجموع با برتری 3-0 به مرحله بعد صعود کرد.

در دیدار دیشب در دور برگشت با اینکه پاریسی‌ها در بخش‌هایی از مسابقه کنترل توپ را در اختیار داشتند اما هرگز موفق نشدند فرصت‌هایی کافی روی دروازه بایرن خلق کنند و در نهایت با نتیجه 2-0 شکست خوردند. راموس، مدافع کهنه‌کار پی‌اس‌جی، امروز در شبکه‌های اجتماعی به بازی دیشب واکنش نشان داد و گفت تیمش در سطح لازم برای موفقیت در چمپیونزلیگ نیست.

1830428

راموس با انتشار یک توییت نوشت: "شما و ما عمیقا ناراحت هستیم. ما در سطح موفقیت در چمپیونزلیگ نبودیم. نمی‌دانستیم جزئیات کلیدی را چطور مدیریت کنیم و هدف اصلی را گم کردیم. دردناک است اما قهرمان‌ها از شکست متولد می‌شوند و در کوره حوادث آبدیده می‌شوند. ما برمی‌گردیم."

1830429

پی‌اس‌جی برای پنجمین بار در هفت سال اخیر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف می‌شود. این بار به نظر می‌رسد ناکامی در صعود به مراحل بالاتر رقابت‌ها برای پاری سن ژرمن تبعات گسترده‌ای داشته باشد.

دیدگاه‌ها