کد خبر : 1894869 | 18 اسفند 1401 ساعت 21:50 | 71.9K بازدید | 38 دیدگاه

خبرنگار نزدیک به ستاره آرژانتینی:

مسی در اروپا می‌ماند اما از پی‌اس‌جی تضمین می‌خواهد

گیوم بالاگه، خبرنگار مشهور اسپانیایی، می‌گوید لیونل مسی پیش از تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی از این باشگاه تضمین‌هایی می‌خواهد تا خیالش از بابت سطح تیم در فصل‌های آینده راحت بشود.

مسی در اروپا می‌ماند اما از پی‌اس‌جی تضمین می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، شکست پاری سن ژرمن در دو بازی رفت و برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ و حذف زودهنگام از این رقابت‌ها باشگاه را با شرایطی بغرنج مواجه کرده و به اوج‌گیری شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره ستاره‌های بزرگش مثل لیونل مسی و کیلیان امباپه دامن زده است.

شایعات درباره جدایی مسی از پی‌اس‌جی در حالی مطرح می‌شود که بر خلاف اصرار باشگاه فرانسوی او همچنان قراردادش را تمدید نکرده است. پیش از شروع جام جهانی قطر مدیران پی‌اس‌جی اصرار داشتند که با مسی عملا به توافق رسیده‌اند و بعد از پایان جام جهانی تمدید قرارداد او را امضا خواهند کرد. اما تا این لحظه هیچ قراردادی بین دو طرف امضا نشده است.

1830233

با حذف پی‌اس‌‌جی از لیگ قهرمانان گفته می‌شود این اتفاق برای باشگاه فرانسوی تبعات گسترده‌ای خواهد داشت. از یک طرف تمایل قطری‌ها برای خرید منچستریونایتد ممکن است باعث شود علاقه آن‌ها به پروژه پاریسی‌شان کمرنگ شود و این یکی از نگرانی‌های لیونل مسی است. ستاره آرژانتینی نگران است فصل آینده در تیمی حضور داشته باشد که نه سرمایه‌گذاری چندانی روی آن صورت گرفته و نه ستاره‌های اصلی‌اش مثل امباپه و نیمار را در اختیار دارد.

گیوم بالاگه، روزنامه‌نگار مشهور اسپانیایی که رابطه نزدیکی به لئو مسی دارد، امروز اعلام کرد مسی بر خلاف شایعات به دنبال حضور در لیگ آمریکا یا عربستان نیست و می‌خواهد در اروپا فوتبال بازی کند. اما او قبل از تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی از این باشگاه تضمین می‌خواهد تا خیالش از بابت سطح تیم در فصل‌های آینده راحت بشود.

1830433

بالاگه به نقل از نزدیکان مسی گفت او تا این لحظه هیچ پیشنهادی از اینترمیامی دریافت نکرده است. این در حالی است که مدیران این باشگاه آمریکایی اصرار دارند که همه پیشنهادهایشان را برای مسی روی میز گذاشته‌اند و منتظر تصمیم او هستند.

گیوم بالاگه درباره احتمال بازگشت مسی به بارسلونا هم گفت تا این لحظه هیچ پیشنهادی از بارسا به او ارسال نشده است و در حال حاضر هیچکس انتظار بازگشت او به نوکمپ را ندارد.

دیدگاه‌ها