کد خبر : 1894893 | 19 اسفند 1401 ساعت 08:30 | 38.2K بازدید | 14 دیدگاه

حمایت دوباره تن‌هاخ از کاپیتان مغضوب یونایتد

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به ستایش عملکرد شاگردان پس از پیروزی 4-1 مقابل رئال بتیس پرداخت.

حمایت دوباره تن‌هاخ از کاپیتان مغضوب یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد تنها چند روز بعد از شکست تحقیرآمیز 7-0 مقابل لیورپول توانست با نتیجه 4-1 از سد رئال بتیس بگذرد و در آستانه صعود به جمع هشت تیم نهایی لیگ اروپا قرار بگیرد. اریک تن‌هاخ، سرمربی شیاطین سرخ، در پایان این دیدار از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و بار دیگر به حمایت از برونو فرناندز پرداخت.

او با تاکید به برتری تیمش در هر دو نیمه گفت: "عملکرد خوبی در هر دو نیمه از بازی داشتیم و نیمه اول را باید 3-0 می‌بردیم، اما روی یک اشتباه نتیجه 1-1 شد. در نیمه دوم اما با یک عملکرد خوب سه گل خوب زدیم تا قدردان هوادارانی باشیم که حامی ما بودند و این بعد از یکشنبه سختی که داشتیم خیلی قابل‌تقدیر بود."

1830513

تن‌هاخ با ابراز اطمینان نسبت به بهتر شدن شرایط تیمش با وجود شکست سنگین مقابل لیورپول گفت: "این اولین بار در فصل جاری نیست که می‌توانیم دوباره برخاسته و از نو شروع کنیم. این نشانگر شخصیت بالای تیم ماست که شایسته تقدیر است."

سرمربی منچستریونایتد در ادامه صحبت‌های خود به تمجید از ووت وخهورست پرداخت که امشب بعد از مدت‌ها موفق به گلزنی شد. او همچین تاکید کرد که از عملکرد برونو فرناندز که بعد از بازی با لیورپول به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود، راضی است.

1830514

تن‌هاخ با ستایش هموطن خود گفت: "وخهورست موقعیت‌های خوبی در این دیدار داشت و بارها تا آستانه گلزنی پیش رفت. او شایسته این بود که یک گل در این دیدار بزند که این اتفاق هم افتاد تا یکی از بهترین‌های تیم ما لقب بگیرد."

برونو فرناندز به خاطر خطا و درگیری بی‌مورد یک کارت زرد در این دیدار دریافت کرد تا بار دیگر کاپیتانی خود را زیر سؤال ببرد. تن‌هاخ هم چنین نظری ندارد و همچنان حامی ستاره پرتغالی به شمار می‌رود: "برونو امروز فوق‌العاد بود. او از همان دقیقه اول با حفظ توپ بالا تیم را رهبری کرد و در ادامه نیز با گلزنی و پاس گل عملکردی رضایت بخش از خود به نمایش گذاشت."

دیدگاه‌ها