کد خبر : 1894999 | 19 اسفند 1401 ساعت 21:45 | 29.7K بازدید | 23 دیدگاه

تن‌هاخ: وخهورست را بازی می‌دهم چون پرقدرت است

اریک تن‌هاخ به انتقادها از او بابت استفاده از ووت وخهورست در خط حمله یونایتد واکنش نشان داد و گفت علت اصلی بازی کردن مهاجم هلندی قدرت بدنی و آمادگی جسمانی بالای او است.

تن‌هاخ: وخهورست را بازی می‌دهم چون پرقدرت است

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ به دلیل استفاده همیشگی از ووت وخهورست در پیشانی خط حمله تیمش با انتقادهای زیادی مواجه شده است. منتقدان می‌گویند این مهاجم هلندی که اخیرا به شیاطین سرخ پیوسته در گلزنی، یعنی مهم‌ترین ویژگی‌ای که از یک مهاجم انتظار می‌رود ناتوان است و نباید در ترکیب اصلی وارد زمین شود.

1830725

تن‌هاخ برای اولین بار به این انتقادها پاسخ داد و قبول کرد که به دلیل مصدومیت آنتونی مارسیال، این مهاجم هلندی به محض پیوستن به تیمش در مسابقات زیادی به میدان رفته است. اما سرمربی هلندی یونایتد گفت که آمادگی جسمانی و قدرت بدنی بالای وخهورست نقش مهمی در تصمیم او داشته است.

وخهورست در جریان پیروزی 4-1 یونایتد بر رئال بتیس در لیگ اروپا بالاخره به طلسم گلزنی خود پایان داد و پایش به گلزنی در یونایتد باز شد.

1830726

تن‌هاخ در این باره گفت: "وخهورست از نظر فیزیکی توان این را دارد که در مسابقات زیادی بازی کند. او بازیکنی کاملا آماده است و بعد از هر بازی به سرعت به شرایط مناسب برای بازی بعدی برمی‌گردد. یکی از علت‌ها البته این است که آنتونی مارسیال در این مدت مصدوم بوده و این هم در بازی کردن ووت در تقریبا همه بازی‌های ما نقش داشته است".

1830727

دیدگاه‌ها