کد خبر : 1894895 | 19 اسفند 1401 ساعت 09:36 | 9.7K بازدید | 6 دیدگاه

ماندن یا رفتن؟ در حال مذاکره هستیم

دی‌ماریا: یوونتوس لیگ اروپا و کوپا ایتالیا را می‌خواهد

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، قهرمانی در لیگ اروپا و کوپا ایتالیا را هدف تیمش در مقطع فعلی دانست.

دی‌ماریا: یوونتوس لیگ اروپا و کوپا ایتالیا را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا توانست با یک گل از سد میهمان خود فرایبورگ بگذرد. آنخل دی‌ماریا، ستاره این روزهای یووه، زننده تک گل این دیدار بود. او طی 3 بازی خود در این فصل از لیگ اروپا موفق به زدن 4 گل شده است.

دی ماریا بعد در مورد پیروزی تیمش در این دیدار گفت: "من کمی خسته بود و احساس درد می‌کردم که بعد از این همه بازی عادی است. اما فکر می‌کنم نکته مهم بازی امشب این بود که سخت تلاش کردیم و بازی را بردیم."

ستاره آرژانتینی یوونتوس با ابراز خوشحالی از گلزنی برای تیمش افزود: "خوشحالم که در این دیدار با گلزنی به تیم کمک کردم. امیدوارم تا پایان فصل به این روند ادامه دهم."

1830522

دی‌ماریا به هدف‌های جدید تیمش بعد از کسر 15 امتیاز و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ اشاره و تاکید کرد: "ما تمام تلاش خود را برای قهرمانی در لیگ اروپا انجام خواهیم داد، این یکی از اهداف ما در کنار کوپا ایتالیا است و تلاش خواهیم کرد تا هر دو را ببریم."

او در پاسخ به این سوال که چه تصمیمی برای فصل بعد دارد و آیا می‌خواهد یوونتوس را ترک کند یا بماند گفت: "در حال مذاکره هستیم و هنوز نمی‌دانم. از حضور در یوونتوس راضی هستم. در ابتدای حضورم در این جا شرایط سختی داشتم اما حالا به خوبی محبت هواداران را احساس می‌کنم."

1830523

دیدگاه‌ها