کد خبر : 1894918 | 19 اسفند 1401 ساعت 13:26 | 92.9K بازدید | 66 دیدگاه

انتقادات کشنده در فرانسه

راموس زیر گیوتین: به پی‌اس‌جی فحش ندادم

پس از انتشار ویدیویی از سرخیو راموس که او را در حال فحاشی به پی اس جی نشان می‌داد، او مجبور به واکنش شد. هجمه‌ای بی‌سابقه علیه او در پاریس ایجاد شده است.

راموس زیر گیوتین: به پی‌اس‌جی فحش ندادم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دو دیدار رفت و برگشت خود با پاری سن ژرمن در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به راحتی از سد این تیم گذشت و در مجموع با برتری 3-0 به مرحله بعد صعود کرد.

1830173

در دیدار دیشب در دور برگشت با اینکه پاریسی‌ها در بخش‌هایی از مسابقه کنترل توپ را در اختیار داشتند اما هرگز موفق نشدند فرصت‌هایی کافی روی دروازه بایرن خلق کنند و در نهایت با نتیجه 2-0 شکست خوردند. راموس، مدافع کهنه‌کار پی‌اس‌جی، از این شکست بسیار عصبانی بود و در یک لحظه کنترلش را از دست داد و زیر لب جمله‌ای را زمزمه کرد که از بخت بد توسط دوربین‌ها شکار شد.

1830427

کاپیتان سابق رئال که از حذف پی‌اس‌جی بسیار ناراحت بود زیر لب گفت: «لعنت بر مادر کسی که پاریس (پی‌اس‌جی) را تاسیس کرد.»

ویدیوی راموس در حال فحاشی به پی‌اس‌جی بازتاب بسیار گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت تا جایی که او مجبور شد به این قضیه واکنش رسمی نشان دهد.

1830578

راموس که با اعتراضات تندی در فرانسه روبرو شده در صفحه توییتر خود نوشت: «من معمولا وارد این قضایا نمی‌شوم، ولی نمی‌خواهم چیزی که اتفاق افتاده بدیهی انگاشته شود. من هرگز نگفتم پاریس بلکه برای بیان ناامیدی‌ام، پسسس یا پففف را به کار بردم. این عبارتی است که معمولا در فوتبال به وقت ناراحتی و ناامیدی استفاده می‌کنیم (که البته بی‌ادبی است). نه به دنبالش باشید و نه از خودتان چیزی اختراع کنید؛ وقتی هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است.»

راموس ساعاتی پس از شکست در مونیخ نیز توییت کرده بود: «شما و ما عمیقا ناراحت هستیم. ما در سطح موفقیت در چمپیونزلیگ نبودیم. نمی‌دانستیم جزئیات کلیدی را چطور مدیریت کنیم و هدف اصلی را گم کردیم. دردناک است اما قهرمان‌ها از شکست متولد می‌شوند و در کوره حوادث آبدیده می‌شوند. ما برمی‌گردیم.»

دیدگاه‌ها