کد خبر : 1894922 | 19 اسفند 1401 ساعت 13:45 | 40.6K بازدید | 45 دیدگاه

نمی‌توان مثل 10 سال پیش بازی کرد

لواندوفسکی: تیکی‌تاکا دیگر به درد بارسا نمی‌خورد

روبرت لواندوفسکی در مصاحبه جدید خود با گفتن اینکه سبک تیکی‌تاکا دیگر به کار بارسا نمی‌آید، همه را شگفت‌زده کرد.

لواندوفسکی: تیکی‌تاکا دیگر به درد بارسا نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در تابستان امسال از بایرن به بارسلونا پیوست و تا به اینجای فصل توانسته بازیکن تاثیرگذاری نشان دهد و بهترین گلزن تیمش است.

1805513

ستاره لهستانی که البته پس از جام جهانی کمی دچار افت شده، در مورد ماه‌های ابتدایی حضورش در بارسا گفت: «از همان شروع کارم در بارسا متوجه کیفیت و پتانسیل بالای تیم شدم، ولی در فوتبال نمی‌توان در یک هفته یا حتی یک ماه همه چیز را تغییر داد. باید صبور بود و زمان داد. الان کاملا مشخص است که تیم در مسیر درستی قرار دارد. ما بازیکنان جوان زیادی داریم که همه آنها نیاز به زمان برای نشان دادن توانایی‌ها و تغییر ذهنیتشان دارند.»

1806448

از لواندوفسکی در مورد سبک و فلسفه همیشگی بارسلونا سوال شد و او پاسخ جالبی داد. لوا در مورد سبکی که ژاوی اصرار به آن دارد گفت: «ژاوی بازیکن فوق‌العاده‌ای بود. یک هافبک بزرگ که در مرکز زمین احاطه کاملی روی بازی داشت. به همین دلیل او الان در مربی‌گری نیز به خوبی می‌داند از تیمش چه چیزی می‌خواهد. ژاوی اصرار دارد که مالک توپ و میدان باشیم چون این در DNA بارسلوناست. او می‌گوید در هر لحظه، باید قادر به تغییر روند بازی باشیم و نباید مثلا تا مقطع پایانی بازی برای این کار صبر کنیم. این در ذات بارسلوناست که زیبا بازی کند ولی باید توجه داشت که فوتبال بسیار تغییر کرده است. برای مثال سیستم تیکی‌تاکا الان خیلی به کار بارسا نمی‌آید. نمی‌توان مثل بارسای 10 سال پیش بازی کرد. ما باید با فوتبال روز هماهنگ شویم تا بهترین نسخه خودمان را ارائه دهیم.»

دیدگاه‌ها