کد خبر : 1894947 | 19 اسفند 1401 ساعت 15:42 | 27.8K بازدید | 32 دیدگاه

آنچلوتی: نگران نیستم، به سال 2015 برنمی‌گردیم

کارلو آنچلوتی اطمینان دارد که بر خلاف سال 2015 تیمش در مقطع پایانی فصل افت نخواهد کرد و می‌توانند جام ببرند.

آنچلوتی: نگران نیستم، به سال 2015 برنمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در برنابئو میزبان اسپانیول است و پس از دو تساوی متوالی محکوم به پیروزی است. فاصله رئال با بارسا به 9 امتیاز افزایش یافته و این تیم دیگر حق امتیاز از دست دادن ندارد.

1828987

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بازی فردا گفت: «اسپانیول شرایط چندان خوبی در جدول ندارد و تلاش می‌کند خودش را به میانه‌های جدول برساند. آنها انگیزه‌های بالایی دارند و بازی جذابی خواهد شد. انتظار یک تیم دفاعی دارم که به ما فضای زیادی در زمین ندهد. آنها خوسلو را هم در حمله دارند که روی توپ‌های هوایی خطرناک است. باید مراقب او باشیم.»

انچلوتی در مورد تردیدها به موفقیت تیمش گفت: «در طول هر فصل مقاطع دشواری داریم و اینکه ما را با سال 2015 مقایسه می‌کنند درست نیست. طبیعی است پس از چند نتیجه بد، انتقادات زیاد شوند. فصل قبل پس از شکست برابر بارسا شرایط ما مشابه بود ولی در نهایت قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شدیم. به عقب برنمی‌گردیم و من به تیمم اطمینان دارم.»

1830048

مصدومیت کریم بنزما: «شرایط کریم را به دقت تحت نظر داریم و می‌خواهیم او در بهترین فرم به بازی چهارشنبه برابر لیورپول برسد. شرایط روحی کریم خوب است و او در ادامه فصل به ما باز هم کمک خواهد کرد.»

پست بازی رودریگو: «او جایی که تیم نیاز داشته باشد بازی خواهد کرد. گاهی شماره 9 بازی می‌کند و گاهی در پست شماره 10 و بین خطوط. او بازیکنی چند پسته و بسیار باکیفیت است. باید از این خصوصیت او استفاده کنیم. رودریگو فردا جای کریم بازی می‌کند.»

احتمال خرید کیلیان امباپه: «می‌توانید این سوال را الان، سه روز بعد یا دو ماه بعد هم از من بپرسید ولی مطمئن باشید پاسخش را نخواهم داد.»

جای خالی یک ذخیره مطمئن برای بنزما: «کریم بازیکن بسیار مهمی است و طبیعی است غیبت او حس شود. او البته هنوز در فرم سال قبلش نیست. جای خالی او در نیم فصل اول را به خوبی پر کردیم و کریم تا انتهای فصل نیز تاثیرگذار کار خواهد کرد. او فردا به دلیل مصدومیت مچ پا بازی نمی‌کند ولی در تیم چند بازیکن داریم که می‌توانند در پست شماره 9 بازی کنند. از این حیث مشکلی نخواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها