کد خبر : 1894952 | 19 اسفند 1401 ساعت 16:30 | 15.2K بازدید | 20 دیدگاه

نگران امباپه و مسی نیستم

گالتیه: اینجا نه من پا پس می‌کشم، نه بازیکنانم

کریستوف گالتیه به تیمش ایمان دارد و تاکید کرد که پس از ناکامی در لیگ قهرمانان، کسی تسلیم نشده و برای فتح لیگ فرانسه تا پایان خواهند جنگید.

گالتیه: اینجا نه من پا پس می‌کشم، نه بازیکنانم

به گزارش "ورزش سه"، پی‌اس‌جی چهارشنبه شب در آلیانز آرنا برابر بایرن 2-0 شکست خورد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با شکست برابر حریف آلمانی از لیگ قهرمانان حذف شود. پی‌اس‌جی از جام حذفی و اتحادیه فرانسه نیز کنار رفته و تنها در لیگ شانس قهرمانی دارد. پس از ناکامی جدید در لیگ قهرمانان، شایعات برکناری کریستوف گالتیه از مربیگری پی‌اس‌جی هم شنیده می‌شود.

1830229

گالتیه که در نشست خبری بازی با برست شرکت کرده بود، گفت: «نیاز به یک روحیه مثال‌زدنی برای بازی فردا داریم، بله؛ ما مطمئن هستیم که همه را دوباره متحد خواهیم کرد و باید ناامیدی را از تیم دور کنیم. ما برای یازدهمین قهرمانی لیگ می‌جنگیم که یک رکورد است. نباید عنوان قهرمانی لیگ فرانسه را دست کم بگیریم. کسب عنوان قهرمانی همیشه بسیار دشوار است. غایبان زیادی در بازی برست داریم. با مارسی هشت امتیاز فاصله داریم و باید به روند خوبمان در لیگ ادامه دهیم. فردا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.»


گالتیه در پاسخ به این سوال که این یک مسابقه فریبنده و مثل تله است، گفت: «خیر. پس از ناکامی در لیگ قهرمانان به سرعت باید برابر برست قرار بگیریم و درک می‌کنم که آنها دوست دارند ما را در این شرایط ملاقات کنند تا اینکه در بهترین فرم باشیم. ورزشگاه برست شبیه به ورزشگاه‌های انگلیس است و بازی هیجان انگیزی خواهد شد.» 

1830194

گالتیه در مورد شرایط روحی تیمش گفت: «طبعا همه ناامید بودند و در رختکن شرایط خوبی پس از شکست از بایرن وجود نداشت. همه بازیکنان خسته و ناراحت بودند. با آنها صحبت کردم و حالا همه باید برای قهرمانی لیگ تلاش کنیم. اینجا کسی پا پس نکشیده است.»

خطر از دست دادن قهرمانی لیگ: «همیشه این خطر وجود دارد. در این مورد با بازیکنان حرف زدم و گفتم که کسب رکورد یازده قهرمانی در لیگ باید انگیزه مناسبی باشد. در فرانسه هیچ تیمی یازده بار قهرمان لیگ نشده و این عنوان برای ما مهم است. هشت امتیاز بیشتر از مارسی داریم و باید تا آخر بجنگیم. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم.»

1828532

گالتیه در مورد بی‌اهمیت جلوه دادن عنوان قهرمانی فرانسه گفت: «ببینید که در خارج از کشور چه اتفاقی می‌افتد. بایرن که ما را حذف کرد، هر سال قهرمان لیگ قهرمانان نمی‌شود؛ اما هر بار که قهرمان لیگ می‌شود، این برایش یک عنوان بزرگ است. آنها با هواداران جشن قهرمانی باشکوهی می‌گیرند. کسب قهرمانی‌های متوالی در لیگ به معنای از دست رفتن اهمیت این عنوان نیست.»

احتمال جدایی امباپه پس از ناکامی جدید در لیگ قهرمانان: «نیازی به متقاعد کردن کیلیان برای ماندن در پروژه باشگاه نداریم. او بازیکن پی‌اس‌جی است و هر بازی عملکرد و تعهد فوق‌العاده‌اش را نشان می‌دهد. او انگیزه و عزم راسخی برای رساندن باشگاه به بالاترین رتبه‌ها دارد.»

1830199

گالتیه درباره اشتباه وراتی روی گل اول بایرن گفت: «نه مارکو و نه هیچ بازیکنی را مقصر شکست نمی‌دانم. امروز صبح با او حرف زدم. یکی از وظایف او پرسینگ است و در تیم نیز بیشترین لمس توپ را در هر بازی دارد. برابر بایرن اشتباه کرد ولی باید به سرعت از این اتفاق عبور کند. مارکو بازیکن باتجربه و پرافتخاری است.»

اتمام قرارداد مسی و راموس در پایان فصل: «مسی و راموس بازیکنان بسیار باتجربه‌ای هستند و با این شرایط بیگانه نیستند. نگران وضعیت قراردادشان نیستم. هر دو بازیکن دوران فوتبال باورنکردنی‌ای داشته‌اند و با این ناکامی به سرعت کنار خواهند آمد. راموس و مسی به سرعت از یک بازی وارد بازی دیگر می‌شوند، بدون اینکه روی عملکردشان تاثیر منفی بگذارد.»

دیدگاه‌ها