کد خبر : 1894955 | 19 اسفند 1401 ساعت 20:26 | 39.5K بازدید | 23 دیدگاه

اولی هوینس:

من مخالفم، ولی هری کین ممکن است به بایرن بیاید

اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید این باشگاه آلمانی برای انجام یک خرید گران‌تر از 100 میلیون یورو آماده است؛ ولی او اعتقاد دارد هری کین گزینه مناسبی برای بایرن نخواهد بود.

من مخالفم، ولی هری کین ممکن است به بایرن بیاید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد هری کین با تاتنهام در سال 2024 به پایان می‌رسد و او که در این فصل عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه انگلیسی را به خود اختصاص داده، تا این لحظه از تمدید قراردادش خودداری کرده است. همین باعث شده شایعات متعددی درباره جدایی و مقصد احتمالی‌اش در تابستان آینده مطرح بشود.

یکی از مهم‌ترین مقاصد احتمالی هری کین، باشگاه آلمانی بایرن‌مونیخ اعلام شده است. هری کین تشنه قهرمانی و فتح جام است و به این نتیجه رسیده که حضور در تاتنهام نمی‌تواند او را به این خواسته برساند. بایرن مونیخ از این نظر می‌تواند برای او گزینه ایده‌آلی باشد.

1830668

اما اولی هوینس، رئیس سابق باشگاه بایرن‌مونیخ که در حال حاضر به‌عنوان رئیس افتخاری و عضو مشاور هیئت‌مدیره باشگاه فعالیت می‌کند، می‌گوید در جلسات تصمیم‌گیری هیئت‌مدیره علیه خرید گران‌قیمت هری کین رأی خواهد داد.

هوینس که با اسکای آلمان صحبت می‌کرد، گفت: «من می‌توانم تصور کنم بایرن خریدی گران‌تر از 100 میلیون یورو داشته باشد؛ ولی اگر بخواهم به مسئله مشخص هری کین اشاره کنم، من قبلاً نظرم را در این‌باره گفته‌ام. کین تقریبا 30 ساله است و تاتنهام سال پیش پیشنهاد 160 میلیون یورویی سیتی برای خرید او را رد کرد. به همین خاطر بود که گفتم تاتنهام هری کین را نخواهد خرید. البته من تنها یک نفر از 9 عضو هیئت‌مدیره هستم و اگر هشت عضو دیگر بگویند باید او را بخریم، هری کین به بایرن خواهد آمد. ما در دموکراسی زندگی می‌کنیم.»

1830669

دیدگاه‌ها