کد خبر : 1894964 | 19 اسفند 1401 ساعت 18:55 | 15.2K بازدید | 18 دیدگاه

لیورپول امیدوارتر از همیشه: دیاز از هفته آینده برمی‌گردد

در آستانه دیدار لیورپول با بورنموث هیچ خبری نمی‌توانست به اندازه بازگشت قریب‌الوقوع لوئیس دیاز به ترکیب قرمزها هواداران این تیم را خوشحال کند.

لیورپول امیدوارتر از همیشه: دیاز از هفته آینده برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، هواداران لیورپول مدت‌هاست چشم انتظار بازگشت لوئیس دیاز به ترکیب تیم‌شان هستند و خیلی از آنها معتقدند مصدومیت طولانی‌مدت او یکی از عوامل مهم شرایط بدی است که شاگردان کلوپ در این فصل دارند.

دیاز از ماه اکتبر که در جریان شکست لیورپول مقابل آرسنال از ناحیه رباط زانو به شدت آسیب دید تا امروز دیگر در ترکیب قرمزهای مرسی‌ساید به میدان نرفته است. او بعد از چندین هفته تلاش نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت در مسیر بهبود حرکت کند و در نهایت در ماه دسامبر زانوی خود را به تیغ جراحی سپرد.

1752048

امروز چند رسانه انگلیسی و از جمله رسانه‌های محلی بندر لیورپول مدعی شدند دیاز حالا مصدومیت را پشت سر گذاشته و به زودی شاهد حضور کامل او در تمرینات و سپس بازگشتش به میادین خواهیم بود.

یورگن کلوپ ساعتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردا مقابل بورنموث این خبر را تایید کرد تا هواداران را خوشحال کند. کلوپ گفت این ستاره 26ساله احتمالا از هفته آینده به شکل کامل در تمرینات لیورپول شرکت خواهد کرد. او گفت در روزهایی که تیمش تمام حواس خود را معطوف به صعود در جدول و قرار گرفتن بین چهار تیم اول کرده بازگشت دیاز کمک بزرگی به او و تیمش خواهد بود.

1830683

دیدگاه‌ها