کد خبر : 1894968 | 19 اسفند 1401 ساعت 17:22 | 20K بازدید | 5 دیدگاه

او فردا می‌تواند فیکس باشد

ناگلزمان: ناراحتی کانسلو را کاملا درک می‌کنم

یولیان ناگلزمان در نشست خبری امروز خود گفت که ناراحتی ژوائو کانسلو از نیمکت‌نشینی را درک می‌کند، ولی در این مورد با او صحبت‌های خوبی داشته است.

ناگلزمان: ناراحتی کانسلو را کاملا درک می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که چهارشنبه شب توانست با پیروزی 2-0 مقابل پی‌اس‌جی راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود، با روحیه‌ای مضاعف فردا میزبان آگزبورگ خواهد بود. بایرن با تفاضل گل بهتر، صدرنشین بوندسلیگاست و رقابتی فشرده با دورتموند دارد. بایرن در بازی رفت برابر آگزبورگ 1-0 شکست خورد، ولی در جام حذفی توانست 5-2 پیروز شود.

1805774

یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، در نشست خبری این بازی گفت: «پس از یک پیروزی بزرگ در لیگ قهرمانان به بوندسلیگا برمی‌گردیم و برابر تیمی بازی داریم که در دو مصاف قبلی ما را آزار داد. بازی ساده‌ای نداریم و برابر تیمی خوب و باکیفیت قرار خواهیم گرفت. برای این بازی برنامه‌های خاصی دارم و تیم را آماده می‌بینم.»

غایبان بایرن: «چوپو موتینگ از ناحیه کمر مصدوم است و به این بازی نمی‌رسد. چند بازیکن تیم مثل دی‌لیخت، مولر، گورتزکا و کومان نیز خسته‌اند و شاید به آنها استراحت بدهم. فردا در مورد ترکیب اصلی تصمیم خواهم گرفت، ولی قطعا تغییراتی نسبت به بازی قبلی خواهیم داشت. احتمال مانه، گنابری و تل فردا از ابتدا بازی کنند. سانه نیز می‌تواند در ترکیب باشد. کانسلو هم شانس خوبی دارد که در ترکیب ثابت باشد. در تیم بازیکنان باانگیزه زیادی داریم.»

1829211

انتقادات از سانه و گنابری: «هر دو از بهترین و ارزشمندترین بازیکنان بایرن هستند و همیشه از آنها حمایت کرده‌ام. هر کدام نیز شخصیت خاص خودشان را دارند. به هر دو نیاز داریم چون از بهترین‌های دنیا هستند. سانه و گنابری می‌توانند در ادامه فصل بسیار تعیین کننده باشند.»

مربی بایرن در مورد نیمکت‌نشینی‌های کانسلو در هفته‌های اخیر گفت: «طبیعی است وقتی ژوائو بازی نمی‌کند خوشحال هم نباشد، ولی گفتم که فردا ممکن است از ابتدا به میدان برود. ناراحتی بازیکن از نیمکت‌نشینی را کاملا درک می‌کنم. با او حرف زده‌ام و می‌دانم که به تیم کمک خواهد کرد. ژوائو سبک بازی خاصی دارد و برای بایرن بازیکن مهمی است. خوب تمرین کرده و مطمئنم همان کیفیت خوب تمریناتش را در میدان نیز از او خواهیم دید. او در یکی از جلسات تمرینی شرایط خوبی نداشت ولی پس از صحبتی که با هم داشتیم، همه چیز خوب پیش می‌رود.»

ناگلزمان در مورد وضعیت مصدومیت لوکاس هرناندز گفت: «او دویدن را شروع کرده، ولی برای بازگشت به میدان زمان زیادی نیاز دارد. مصدومیت لوکاس جدی بود. باید در مورد او محتاط باشیم و عجله‌ای برای بازگشتش نیست. همه دوست داریم او به بهترین فرمش برگردد.»

دیدگاه‌ها