کد خبر : 1894970 | 19 اسفند 1401 ساعت 17:00 | 28.6K بازدید | 12 دیدگاه

ون‌پارس ۴ - سایپا صفر؛

لیگ یک/ شوک روی شوک با رفتن فکری!

نارنجی‌پوشان پایتخت شکست سنگینی در نخستین بازی با سرمربی جدیدشان متحمل شدند.

لیگ یک/ شوک روی شوک با رفتن فکری!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا که پس از تساوی جنجالی هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان با تغییر غیرمنتظره کادر فنی مواجه شده و با تصمیم این باشگاه محمود فکری را از سرمربی‌گری برکنار کرده بود، امروز با هدایت حسینی‌نسب به مصاف تیم ون‌پارس اصفهان رفت که یک نتیجه عجیب در این مسابقه رقم خورد.

در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ یک، تیم‌های ون‌پارس اصفهان و سایپا از ساعت ۱۴:۴۵ امروز در ورزشگاه فولادشهر مقابل هم قرار گرفتند که نارنجی‌پوشان خیلی زود غافلگیر شدند و تا دقیقه ۳۳ سه گل دریافت کردند و در همان نیمه اول شکست‌شان قطعی شد!

اشتباه عجیب مدافعان سایپا در دقیقه ۱۴ کاری کرد تا رضا کرملاچعب در محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شود و با یک شوت زمینی پرقدرت گل اول بازی را برای ون‌پارس اصفهان به ثمر رساند.

در دقیقه ۲۵ کار ترکیبی دیدنی آزادمنش و ابوذر صفرزاده در جناح راست زمین که از میانه زمین شروع شده و تا پشت محوطه جریمه سایپا پیش رفت، تبدیل به یک موقعیت جدی برای اصفهانی‌ها شد که باز هم کرملاچعب در نقش گلزن ظاهر شد و مهاجم پیشین پرسپولیس پاس در عرض صفرزاده را با شوت زمینی تبدیل به گل کرد.

مدافعان سایپا در دقیقه ۳۳ دروازه این تیم را با دفع توپ از روی خط نجات دادند، اما در یک رفت و برگشت توپ در پشت محوطه جریمه به حسین فلاحیان رسید تا این بازیکن با شوت روی پای استثنایی گل سوم ون‌پارس را به ثمر رساند.

کرملاچعب در دقیقه ۴۱ ارسال زمینی آزادمنش از سمت راست زمین را با یک شوت بغل پا تبدیل به گل کرد و موفق به ثبت هت‌تریک شد، اما پرچم بالای کمک داور دوم اجازه نداد این اتفاق بیفتد و در نهایت نیمه اول با برتری سه بر صفر ون‌پارس اصفهان به پایان رسید.

سایپا در دقیقه ۶۲ صاحب یک ضربه پنالتی شد که شوت کاظمی را احمد مهرابی با یک واکنش تماشایی دفع کرد و اجازه نداد دروازه ون‌پارس باز شود، اما در دقیقه ۸۶ اصفهانی‌ها روی یک ضدحمله سریع و شوت فنی امیرحسین بهادر به گل چهارم دست پیدا کردند و در نهایت به برتری پُرگل رسیدند.

تیم ون‌پارس با کسب پیروزی چهار بر صفر خانگی ۳۴ امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران صعود کرد و سایپا هم با این باخت سنگین ۳۸ امتیازی ماند و به رتبه چهارم رفت.

دیدگاه‌ها