کد خبر : 1894990 | 19 اسفند 1401 ساعت 19:38 | 22K بازدید | 7 دیدگاه

به دنبال رکوردهای جاودانه هستیم؛

دقیقی: کاری کردیم که فراموش‌شدنی نیست

سعید دقیقی معتقد است دیگر تیمش لیگ برتری شده و می‌توان با اطمینان کامل از این موفقیت بزرگ حرف زد.

دقیقی: کاری کردیم که فراموش‌شدنی نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شمس آذر قزوین در پایان هفته 24 رقابت‌های لیگ دسته اول با نتیجه سه بر صفر موفق به شکست مس شهربابک شد. با این پیروزی شاگردان سعید دقیقی 52 امتیازی شدند تا با اختلاف 14 امتیازی در فاصله 9 هفته مانده به پایان مسابقه صدر جدول را در اختیار بگیرند.
سعید دقیقی معتقد است دیگر مردم قزوین می‌توانند تیمشان را در لیگ برتر ببینند. او با تاکید بر این مورد پس از بازی مس شهربابک گفت: این برد را خدمت مردم شریف قزوین تبریک می‌گویم. به اعتقاد من در این لحظه دیگر تیم ما به لیگ برتر صعود کرده است. امیدوارم در ادامه فصل هم بازی‌های باکیفیتی داشته باشیم. رکوردهای بیشتری بزنیم و از فوتبالی که بازی می‌کنیم لذت بیشتری ببریم.
او با تمجید از کیفیت بازیکنان تیمش بیان کرد: یک بازی باکیفیت را شاهد بودیم. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و یک صحنه مشکوک به پنالتی هم بود. داور جوان و سختگیر بود. سرعت بازی را می‌گرفت. داور باید بگذارد فوتبال کار خودش را بکند. من به اظهارنظر مربیان شهربابک توجهی ندارم، ما از نظر تاکتیکی تیم بهتری بودیم و حقمان بود گل‌های بیشتری بزنیم.
دقیقی در واکنش به رویارویی تیمش با سایپا تیم دوم جدول رده‌بندی در بازی هفته آینده بیان کرد: ما اصلا به نام تیم‌ها فکر نمی‌کنم. بازیکنان بسیار باکیفیتی دارم. سایپا، خیبر، فجر و... تیم‌های بسیار خوب و باسبقه هستند. ما کار تاکتیکی خودمان را می‌‌کنیم. به دنبال تداوم رکورد خود هستیم تا یک رکورد جاودانه با بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را خلق کنیم.

ویدئو: 274767

از دقیقی پرسیده شد که قزوین چقدر پتانسیل تیم‌داری در لیگ برتر را دارد و او در واکنش به این سوال گفت: این سوال را باید مدیران باشگاه جواب بدهند. من به مسائل فنی فکر می‌کنم. اما چیزی که هست این است که قزوین ریشه فوتبالی آنچنانی ندارد. اولین بار است در تاریخ فوتبال قزوین چنین اتفاقی رخ می‌دهد. پیکان اگر اینجا بود کاملا فرمالیته بود. این برد را به مردم عزیز قزوین تبریک می‌گویم. مسئولین استان، استاندار محترم، مدیران کل، معاونین آنها و هر کسی که مسئولیت دارد باید حمایت کند. خیلی کمبود داریم. امیدوارم استاندار عزیز و نماینده ولی فقیه قول کمک داده‌اند. همه باید کمک کنند. بخش خصوصی یک اتفاق بسیار مهم را رقم زده است. با تیم‌هایی رقابت کردیم که سبقه بسیار زیادی دارند. اما شمس آذر در کمتر از 12 ماه از منطقه سقوط جدا شده و با اختلاف قهرمان لیگ یک است. خیلی اتفاق بزرگی است و اصلا قابل فراموش شدن نیست. پس نیاز دارد در بالاترین سطح کمک بشود. هر مسئولی که کنار این تیم نباشد، در جایگاهی که قرار دارد، لیاقت این جایگاه را ندارد. مردم از این موفقیت خوشحال هستند و اگر دوری در شهر بزنید متوجه می‌شوید در این شرایط اقتصادی سخت چقدر خوشحال هستند. پس وظیفه من مسئول و شهروند این است که حال مردم را بهتر کنیم.
او در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره استقبال رو به فزون مسئولان از تماشای بازی‌های تیم طی هفته‌های اخیر بیان کرد: بله خدا را شکر. با فراغ بال خدمت این عزیزان هستیم. همان‌طور که استاندار برای ما عزیز است و تا حالا کمک کرده، شهردار و شورای شهر عزیز که دوستان من هستند واقعا حیف است که به این تیم کمک نشود. واقعا حیف است. من نمایندگان مجلس را تا حالا ندیده‌ام. آنها نماینده مردمی هستند که الان از آنها می‌خواهند تمام تلاش‌شان را بکنند.

دیدگاه‌ها