کد خبر : 1894992 | 19 اسفند 1401 ساعت 19:42 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

به بچه‌هایم گفتم حداقل 2 گل اختلاف فنی داریم؛

واکنش توتونی به پیروزی چهارگله مقابل سایپا

سرمربی تیم فوتبال ون پارس معتقد است که از نظر فنی اختلاف زیادی میان تیمش و سایپا وجود داشته است.

واکنش توتونی به پیروزی چهارگله مقابل سایپا

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی‌های مورد توجه هفته 24 رقابت‌های لیگ دسته اول مصاف سایپا و ون پارس در اصفهان بود که در پایان 90 دقیقه به شکل کاملا عجیبی با پیروزی 4 بر صفر شاگردان توتونی تمام شد.
توتونی درباره این پیروزی گفت: یک بازی فوق‌العاده بود. یک بازی فوتبال واقعی بود که بچه‌ها عالی انجام دادند. وظایفی که فوتبال مدرن امروز می‌خواهد به نحو احسن انجام دادند. برخلاف بازی هفته قبل که کیفیت خوبی نداشتیم، بچه‌ها به خودشان آمدند و بازی خوبی انجام دادیم. از آنها تشکر می کنم.
او در واکنش به این سوال که آیا این برد 4 گله را متصور بوده است یا خیر، اضافه کرد: من به بچه‌ها گفتم که فاصله ما با تیم سایپا از نظر فنی حداقل دو گل است. این امیدواری را داشتم که با دو سه گل فاصله حتما ببریم. فوتبال است دیگر . ما از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم. وقتی کیفیت کار بچه‌ها با دقت و تلاش همراه باشد، طبیعتا نتیجه خوب هم حاصل می‌شود که امروز در فوتبال دیدیم.
بخش بعدی صحبت‌های توتونی هم مشکلات سایپا بود: سایپا تیم خوبی است و نفرات فوق العاده‌ای دارد. الان مشکلاتی در کادر فنی آنها رخ داده که چون اطلاعی ندارم بهتر است صحبت نکنم.

دیدگاه‌ها