کد خبر : 1895013 | 19 اسفند 1401 ساعت 23:40 | 40.6K بازدید | 9 دیدگاه

مهار پنالتی و کلین‌شیت مهم؛

گلر تیم اصفهانی از بیرانوند الگو گرفت

احمد مهرابی، دروازه‌بان تیم فوتبال ون پارس، همچنان یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم در رقابت‌های لیگ یک است.

گلر تیم اصفهانی از بیرانوند الگو گرفت

به گزارش ورزش سه، در یکی از مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان، ون پارس میزبان سایپا بود و در شرایطی که تیم اصفهانی با سه گل از حریف خود پیش افتاده بود، سایپایی‌ها در دقیقه ۶۱ صاحب یک ضربه پنالتی شدند تا حمید کاظمی در برابر احمد مهرابی قرار بگیرد.

کاظمی ضربه پنالتی خود را به سمت چپ دروازه زد اما مهرابی با شیرجه‌ای دقیق و تماشایی توپ را به راحتی مهار کرد تا دروازه تیمش را بسته نگه دارد و ۲۵ دقیقه بعد نیز ون پارس گل چهارم را وارد دروازه حریف کند.

مهرابی در تقابل ون پارس و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نیز یکی از ستاره‌های این تیم بود و با عملکرد درخشان و سیوهایش باعث شد تا این تیم در ۱۲۰ دقیقه تسلیم سرخپوشان نشود و بازی در وقت‌ قانونی و وقت‌های اضافه با تساوی به پایان برسد.

در ضربات پنالتی، با ورود علیرضا بیرانوند به زمین، مهرابی موفق نشد درخشش خود را ادامه بدهد و در مقابل، گلر ملی‌پوش پرسپولیس دو ضربه پنالتی را مهار کرد تا تیم اصفهانی از دور رقابت‌ها حذف شود اما با این حال بیرانوند پس از پایان بازی در گفت‌وگویی با مهرابی به تمجید از عملکرد او پرداخت و در نهایت، با گذشت چند ماه از این دیدار، دروازه‌بان ون پارس هم مانند بیرانوند، موفق به مهار پنالتی حریف شد.

1830761

نکته جالب اینکه مهرابی که پس از مصدومیت در دیدار با پرسپولیس و ترک زمین با صورتی بانداژ شده، مدتی با ماسک در تمرین و مسابقات حاضر شد، همچنان با چسب روی بینی در دیدارهای تیمش درون دروازه قرار می‌گیرد تا مشخص شود که مصدومیت او هنوز به طور کامل بهبود نیافته است.

مهرابی با مهار پنالتی در بازی با سایپا، هشتمین کلین شیت فصل خود را ثبت کرد و باید دید این بازیکن تا پایان فصل این آمار خود را به چه عددی خواهد رساند.

دیدگاه‌ها