کد خبر : 1895039 | 20 اسفند 1401 ساعت 10:47 | 17.6K بازدید | 2 دیدگاه

برای صعود از سبک شمس آذر الگوبرداری کنید

تیم شمس آذر قزوین با هدایت سعید دقیقی روز گذشته و در هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور 3 گل به تیم مس شهر بابک زد.

برای صعود از سبک شمس آذر الگوبرداری کنید

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 3-0 شمس آذر قزوین در برابر مس شهر بابک شمار امتیازات این تیم را از 24 بازی به عدد 52 رساند و اختلاف 14 امتیازی با تیم دوم یعنی استقلال خوزستان بدین معنی است که باید این تیم را قهرمان زودهنگام بازی‌ها بدانیم.

سیر صعودی تیم شمس آذر قزوین در دور برگشت بازی‌ها ادامه پیدا کرده و به همین خاطر باید گفت شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در این بازی‌ها و صعود مستقیم به لیگ برتر به عنوان تیم نخست است. اما نکته جالب در مورد عملکرد تیم شمس آذر میانگین گل زده این تیم در هر بازی است که بدون شک یک رکورد در لیگ یک و حتی فوتبال باشگاهی خواهد بود.

با 3 گلی که تیم شمس آذر به تیم مس شهر بابک زد تعداد گل‌های این تیم در لیگ یک و در 24 بازی به عدد 50 رسید. این بدین معنی است که معدل گلزنی این تیم در هر بازی 2.08 است. این بهترین رکورد گلزنی در فوتبال باشگاهی در فصل جاری چه در لیگ یک و چه در لیگ برتر است. در لیگ برتر تهاجمی‌ترین تیم سپاهان است که در 22 بازی 35 گل زده و معدل گلزنی این تیم در هر بازی 1.59 است. این در حالی است که گلزنی در لیگ یک به خاطر کیفیت زمین‌ها و همچنین نمایش بازی دفاعی از سوی تیم‌ها سخت‌تر است.

سعید دقیقی که خود در دوران بازیگری مهاجم بوده تیم هجومی ساخته و هیچ‌گاه در بازی‌های لیگ یک برخلاف برخی از تیم‌های مدعی بعد از زدن گل اول و حتی دوم به دنبال عقب‌نشینی و حفظ نتیجه نبوده و این نمایش را تا پایان بازی ادامه داده است. با عملکردی که این فصل شمس آذر در رقابت‌های لیگ یک از خود به جا گذاشت، شاید استراتژی تیم‌های مدعی صعود در فصول آینده تغییر کند و همه از سبک دقیقی و شمس آذر الگوبرداری کنند.

دیدگاه‌ها