کد خبر : 1895067 | 29 اسفند 1401 ساعت 11:10 | 36.1K بازدید | 2 دیدگاه

ادامه درد دل‌های تلخ کاپیتان سابق تیم ملی؛

ستاره سابق والیبال ایران به دنبال حل یک مشکل بزرگ

علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران سه هفته بعد از ماجرای تلخی که برایش اتفاق افتاد، یک بار دیگر درباره این اتفاق صحبت کرد.

ستاره سابق والیبال ایران به دنبال حل یک مشکل بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک ماه پیش اتفاق عجیب و ناراحت کننده برای ستاره و کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران رخ داد؛ جایی که منزل علیرضا نادی مورد سرقت قرار گرفته و مقدار زیادی پول و لوازم قیمتی و البته مدارک مهم از خانه او دزدیده شده است.

نادی بعد از این اتفاق در گفت‌و‌‌گو با ما گفته بود: "من به همراه خانواده فقط برای دو ساعت به خانه خواهرم رفته بودیم. وقتی برگشتیم دیدم در خانه باز است و سرقت انجام شده است. چهار نفر آمدند؛ گاو صندوق، مقدار خیلی زیادی طلا و اسناد و مدارک و همه را بردند. ما ساعت 9:30 رفتیم و 12:30 برگشتیم؛ می‌شود گفت در سه ساعت این اتفاق رخ داده است.

متاسفانه قطعا این سرقت برنامه‌ریزی شده بوده است چون دقیقا تایم ورود و خروج ما را داشتند. حدودا دو، سه میلیارد هم ارزش چیزهایی بوده که دزدیده شده است."

حالا بعد از گذشت سه هفته دوباره با نادی تماس گرفتیم. او به خبرنگار ورزش سه گفت: "پولی که از خانه من به سرقت رفته حاصل یک عمر تلاش من در ورزش بود. من کاپیتان تیم‌ ملی بودم و زحمت زیادی برای کشورم کشیدم و‌ این حق من نیست که این‌گونه همه اموالم در عرض یک ساعت هیچ شود. شاید هم سارقان نمی‌دانستند که در حال سرقت از خانه من هستند. از آن‌ها می‌خواهم پول و اموال من را برگردانند و من هم قول می‌دهم که هیچ شکایتی از آن‌ها نداشته باشم. واقعا ناراحت ‌و هنوز شوکه هستم، چون این حاصل دست‌رنج یک‌ عمر من بود."

دیدگاه‌ها