کد خبر : 1895085 | 20 اسفند 1401 ساعت 14:45 | 45.4K بازدید | 4 دیدگاه

یک جای کار باشگاه ایراد دارد

طعنه گالتیه به الخلیفی پس از ناکامی در چمپیونزلیگ

کریستوف گالتیه متهم ردیف اول حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان است اما او معتقد است تیمش تاوان عملکرد بد باشگاه در انتقالات زمستانی را پس داد.

طعنه گالتیه به الخلیفی پس از ناکامی در چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، پی‌اس‌جی چهارشنبه شب در آلیانز آرنا برابر بایرن 2-0 شکست خورد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با شکست برابر حریف آلمانی از لیگ قهرمانان حذف شود. پی‌اس‌جی از جام حذفی و اتحادیه فرانسه نیز کنار رفته و تنها در لیگ شانس قهرمانی دارد. پس از ناکامی جدید در لیگ قهرمانان، شایعات برکناری کریستوف گالتیه از مربیگری پی‌اس‌جی هم شنیده می‌شود.

1793852

گالتیه که در نشست خبری بازی با برست (امشب ساعت 23.30) شرکت کرده بود، در مورد آینده‌اش گفت: «هنوز صحبت در این مورد زود است و این به نظر مدیران باشگاه بستگی دارد. همه ناراحتیم چرا که امیدهای زیادی به این تیم وجود داشت ولی هنوز کارمان تمام نشده و باید برای فتح لیگ بجنگیم. بازیکنان باید تمرکزشان را حفظ کنند و همه انرژی خود را در بازی‌های بعدی بگذارند.»

1725222

گالتیه در مورد اینکه تیمش روی نیمکت ضعیف بود و مجموعه‌ای متوازن نیست، گفت: «نمی‌خواهم کسی را مقصر معرفی کنم ولی باید قبول کرد که فصل خاصی را سپری می‌کنیم. جام جهانی را در میانه‌های فصل داشتیم و طبعا با معضلاتی چون افزایش مصدومیت‌ها یا کاهش انگیزه برخی بازیکنان روبه‌رو هستیم. معتقدم یک جای کار ایراد دارد که نتوانستیم در انتقالات زمستانی برای کامل‌تر کردن تیم، یک یا دو خرید خوب داشته باشیم و این به ما ضربه زد.»

در فرانسه از این اظهارنظر گالتیه به عنوان کنایه غیرمستقیم گالتیه به ناصر الخلیفی، مدیر باشگاه، تعبیر شده است و او عدم توانایی باشگاه در خرید بازیکنان مدنظرش را یکی از دلایل مهم ناکامی تیم می‌داند.

دیدگاه‌ها