کد خبر : 1895087 | 20 اسفند 1401 ساعت 16:05 | 20.7K بازدید | 10 دیدگاه

هنوز راه زیادی مانده ولی؛

اگر بیلبائو و رئال را ببریم، هیچکس به ما نمی‌رسد

فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، معتقد است با پیروزی برابر بیلبائو و سپس رئال مادرید، تقریبا قهرمانی لالیگا قطعی خواهد شد.

اگر بیلبائو و رئال را ببریم، هیچکس به ما نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از 24 بازی و با کسب 62 امتیاز صدرنشین لالیگاست و رئال را در 9 امتیازی خود می بیند. در تاریخ لالیگا هیچ تیمی به فاصله 14 هفته تا پایان، نتوانسته فاصله 9 امتیازی با صدرنشین را جبران کند و قهرمان شود.

1783687

بارسا فردا شب میهمان بیلبائو است و سپس باید به مصاف رئال مادرید در نوکمپ برود. دی‌یونگ در این رابطه گفت: «من از زمانی که به بارسا پیوسته‌ام، هرگز قهرمان لالیگا نشده‌ام و امسال نزدیک‌تر از همیشه به این عنوان هستم. این چهارمین سال حضورم در بارسلوناست و واقعا دوست دارم فاتح لالیگا شویم. این هدف اول ماست و همه توانمان را خواهیم گذاشت.»

1734910

ستاره هلندی ادامه داد: «هر بازی اهمیت خودش را دارد و همه می‌دانند که بازی در زمین بیلبائو چقدر سخت است. به خصوص که این بازی قبل از ال‌کلاسیکو است و پیروزی در آن می‌تواند روحیه تیم برای رویارویی با رئال را مضاعف کند. معتقدم اگر در این دو بازی برنده شویم، تقریبا بیش از نیمی از راه قهرمانی را رفته‌ایم و دیگر دشوار بتوان به ما رسید. هنوز هفته‌های زیادی باقیمانده اما 6 امتیاز از دو بازی بعدی، قهرمانی را تا حد زیادی قطعی خواهد کرد.»

اخبار جدایی از بارسا: «در تابستان شایعات زیادی در مورد جدایی‌ام منتشر می‌شد اما خیالم راحت بود چون می‌دانستم قرار نیست از بارسا بروم. من همیشه رویای بازی برای بارسا را داشتم و دوست دارم تا آخر فوتبالم همینجا بمانم.»

دیدگاه‌ها