کد خبر : 1895094 | 20 اسفند 1401 ساعت 15:21 | 22.3K بازدید | 3 دیدگاه

مربی نیجریه:

اوسیمن روزی ستاره رئال مادرید می‌شود

ژوزه پسیرو، مربی تیم ملی نیجریه، اطمینان دارد که ویکتور اوسیمن می‌تواند برای تیمی مثل رئال مادرید بدرخشد و برترین گلزن اروپا شود.

اوسیمن روزی ستاره رئال مادرید می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در فصل جاری قدرت اول سری آ است و در حال حاضر با اقتدار در صدر جدول این لیگ قرار دارد. ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، در این فصل از جمله عناصر مهم قدرت این تیم است و نقش مهمی در درخشش تیم لوچانو اسپالتی بازی می‌کند. این مهاجم 24 ساله نیجریه‌ای که اخیرا از طرف اتحادیه رسانه‌های خارجی به عنوان بهترین ورزشکار خارجی ایتالیا انتخاب شد، در 26 بازی فصل توانسته 21 گل بزند و با 19 گل در سری آ برترین گلزن است.

1830863

ژوزه پسیرو معتقد است سطح توانایی‌های اوسیمن بسیار بالاتر است و او می‌تواند برای تیمی مثل رئال مادرید بازی کند. پسیرو گفت:«نمی‌دانم توسیمن روزی توپ طلا خواهد برد یا خیر ولی شک ندارم او می‌تواند برنده چندین کفش طلا شود. او این توانایی را دارد تا بهترین گلزن اروپا شود. ویکتور پتانسیل بسیار بالایی دارد و کیفیت او هر بار من را بیشتر تحت تاثیر قرار می‌دهد.»

1829486

پسیرو گفت: «او فقط یک مهاجم گلزن نیست. بلکه در کارهای دفاعی نیز به تیمش بسیار کمک می‌کند. او خوب پرس می‌کند، فضاهای خالی را پوشش می‌دهد، دفاع می‌کند و پاس گل نیز می‌دهد. این بزرگترین کمک فوتبال ایتالیا به اوسیمن بوده و او را تبدیل به یک بازیکن کامل کرده است. دیگر چه توقعی باید از یک مهاجم داشت؟ من شک ندارم که اوسیمن روزی می‌تواند ستاره اول تیمی مثل رئال مادرید باشد.»

دیدگاه‌ها