کد خبر : 1895102 | 20 اسفند 1401 ساعت 15:57 | 56.9K بازدید | 13 دیدگاه

بازگشت نورافکن و کریمی برای جبران شکست جام حذفی؛

ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس اعلام شد

ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان فهرست یازده بازیکن اصلی خود را برای مصاف با پرسپولیس مشخص کرد.

ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس اعلام شد

به گزارش "ورزش‌سه"، براین اساس 11 بازیکن زیر از ساعت 16:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس می‌روند:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

*خط دروازه و دفاع: بدون تغییر
در این منطقه از زمین نیازمند مانند همیشه در چارچوب خواهد بود. رامین و میلاد مدافعین چپ و راست هستند و در دفاع مرکزی هم نیلسون جونیور و محمد دانشگر بازی خواهند کرد.

*مثلث میانی؛ علی‌محمدی در کنار ریگی و کریمی
یکی از مهم‌ترین تغییرات مورایس در دیدار جام حذفی بیرون گذاشتن محمد کریمی از ترکیب اصلی بود. این بازیکن بار دیگر پس از مصاف مقابل سرخ‌ها به ترکیب بازگشته و در کنار مسعود ریگی، نقشی کلیدی در پیاده سازی تاکتیک مورد نظر مورایس دارد. بازیکن سوم این بخش از زمین هم از میان فرناندز، علی‌محمدی، یاسین سلمانی، محمد قربانی یا امید نورافکن انتخاب شده که مانند مصاف با هوادار بار دیگر فرصت به علی‌محمدی رسیده است.

*بازگشت نورافکن به مثلث هجومی 
محمد علی‌نژاد تنها غایب سپاهان در مصاف با پرسپولیس به شمار می‌رود که به دلیل مصدومیت شانس حضور در حساس ترین مسابقه فصل سپاهان را از دست داده است. با این حال مثل همیشه فرشاد احمدزاده در پست وینگر راست بازی خواهد کرد و شهریار مغانلو هم مهاجم هدف تیم در مصاف با سرخپوشان است. ابهام این منطقه از زمین هم انتخاب بازیکن در پست وینگر چپ بوده که مورایس امید نورافکن را پس از یک هفته نیمکت نشینی برای این مسابقه انتخاب کرده است. یکی از انتقادهایی که به مورایس پس از حذف سپاهان در جام حذفی وارد شد، عدم استفاده از نورافکن در پست وینگر چپ بود.

همچنین بازیکنان زیر در ورزشگاه آزادی روی نیمکت حضور دارند و امیدوارند فرصت بازی در اختیار آنها قرار داده شود:

نیما میرزازاد، سیاوش یزدانی، محمد قربانی، آریا یوسفی، ارشیا سرشوق، مانوئل فرناندز، الویس کامسوبا، ایگور کاتاتو، عیسی مرادی.

دیدگاه‌ها