کد خبر : 1895133 | 20 اسفند 1401 ساعت 18:03 | 15.7K بازدید | 4 دیدگاه

یک مصدوم و یک اخراج؛

اتفاقات نقش جهان در آزادی علیه پرسپولیس

اتفاقاتی که در ورزشگاه نقش جهان چند روز پیش سبب حذف طلایی‌پوشان اصفهانی شد، حالا پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی تحت فشار شدیدی قرار داده است.

اتفاقات نقش جهان در آزادی علیه پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در شرایطی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مغلوب سپاهان شد که تمام اتفاقات فوتبالی علیه این تیم بود. مورایس در دقایق پایانی نیمه اول آن مسابقه محمد دانشگر به عنوان یکی از مطمئن‌ترین بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت از دست داد و دو پنالتی سیاوش یزدانی که دومی منجر به اخراجش از زمین شد، سبب شد تا طلایی‌پوشان روز سختی را در خانه تجربه کنند.

1830981
1830980

چند روز پس از این مسابقه بار دیگر دو تیم به هم رسیده‌اند؛ این‌بار در ورزشگاه آزادی و رد یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین رقابت‌های لیگ برتر.
سپاهان در این مسابقه عملکرد بهتری نسبت به میزبان خود ارائه کرد و فشار مضاعف شاگردان مورایس در نیمه اول سبب مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از مهم‌ترین بازیکنان سرخپوش شد و او را با آمبولانس به بیمارستان بردند.

1830979

این پایان ماجرای پرسپولیسی‌ها نبود و در وقت‌های اضافی نیمه اول اینبار لئاندروی برزیلی بود که با سهل‌انگاری خود سبب شد تا تیمش در ادامه این مسابقه دشوار 10 نفره شود.
البته پرسپولیسی‌ها خوش شانس بودند که کمک داور اول مسابقه گل سپاهان را مردود اعلام کرد، وگرنه حالا با یک مصدوم و تعوض اجباری و یک بازیکن خارجی، یک گل هم عقب بودند.

1830982

سپاهان با یک امتیاز بیشتر صدر جدول را با 46 امتیاز در اختیار دارد و پرسپولیس با 45 امتیاز رتبه دوم را به نام خود زده است. باید دید پرسپولیس در پایان این روز سخت آیا موفق به کسب امتیاز مقابل سپاهان خواهد شد یا نه.

دیدگاه‌ها