کد خبر : 1895140 | 20 اسفند 1401 ساعت 18:21 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

برد ما جلوی تراکتور بادآورده نبود

آذرباد: در ایران فقط گل و پاس گل را می‌بینند

کاپیتان مس رفسنجان معتقد است مشکلات این تیم در فصل آینده لیگ برتر رفع خواهد شد و می‌توانند با تیم‌های بزرگ رقابت کنند.

آذرباد: در ایران فقط گل و پاس گل را می‌بینند

به گزارش "ورزش سه"، محسن آذرباد بعد از برتری یک بر صفر مس رفسنجان مقابل تراکتور در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد برد تیمش بادآورده بوده، گفت: نه، اصلا اینطور نیست. ما خیلی خوب تراکتور را آنالیز کرده بودیم. فکر می‌کنم که بازی گویای این بود که گل‌های بیشتری می‌توانستیم بزنیم. به تیم تراکتور احترام می‌گذاریم، تیم بزرگی است و هواداران خوبی دارد. امیدوارم در بازی های بعدی بتوانند این شکست را جبران کنند.

او درباره اینکه به نظر می‌رسد فصل گذشته شرایط بهتری نسبت به امسال داشت، بیان کرد: متاسفانه در ایران اینگونه است که فقط تعداد گل‌ها و پاس گل‌ها را می‌بینند. روند من خوب است و در اختیار تیم هستم. وظیفه کاپیتانی ام را انجام می‌دهم و امیدوارم اتفاقات بهتری برایم بیفتد.

ویدئو: 274879

هافبک مس رفسنجان درباره اینکه محمد ربیعی بارها به مشکلات این تیم اشاره کرده اما تیمشان خوب نتیجه می‌گیرد، گفت: مشکلات از اول فصل وجود داشت. امیدوارم در سال جدید این مشکلات حل شود چون این تیم پتانسیل آن را دارد که بیاید و با تیم‌های مدعی قهرمانی رقابت کند.

آذرباد درباره اینکه شاید در فصل آینده مس رفسنجان زیر سایه مس کرمان برود و هزینه‌های قبلی برایش نشود، تاکید کرد:‌نه، اینطور نیست. مس کرمان هم یک تیم ریشه دار و قدیمی است که در لیگ قهرمانان بازی کرده است. ما کاری به مس کرمان نداریم، درست است که این دو تیم از یک شرکت هستند اما فکر می‌کنم در سال آینده مشکلات کم می‌شود.

دیدگاه‌ها