کد خبر : 1895145 | 20 اسفند 1401 ساعت 18:34 | 8.7K بازدید | 5 دیدگاه

جنگ بر سر پرس نه، پاس‌های ما مشکل داشت

خمس: خوب نبودیم اما می‌توانستیم بازنده نباشیم

پاکو خمس سرمربی تراکتور گفت که امروز روز تیم او نبوده است، اما باز هم تبریزی‌ها می‌توانستند که در دیدار امروز بازنده نباشند.

خمس: خوب نبودیم اما می‌توانستیم بازنده نباشیم

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور برای دومین دیدار متوالی، نتوانست از فرصت میزبانی استفاده کند و این تیم پس از شکست هفته قبل برابر پرسپولیس، امروز نیز با یک گل عجیب برابر مس رفسنجان تن به شکست داد تا تبریزی‌ها از جمع تیم های مدعی خارج شوند.

پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور در نشست خبری پس از این بازی گفت: ما در پاس‌ها خیلی اشتباه داشتیم و این کیفیت تراکتور نبود و خیلی پایین بود. البته موقعیت هم داشتیم که نزدیم. به دلیل همین پاس‌های اشتباه به هدف مان نرسیدیم. امروز روز ما نبود، اما باز هم می‌توانستیم بازنده نباشیم.  باز هم رو به جلو حرکت می‌کنیم تا بهتر شویم.

وی درباره اینکه تیم او جنگ بر سر پرس را به حریف رفسنجانی باخته است، گفت: فکر نمی‌کنم که آنها جنگ پرس را برده باشند. شاید کیفیت فنی بازیکنان ما امروز پایین بود، اما پرس را نباختیم بلکه روی پاس‌ها مشکل داشتیم و نتوانستیم کار درست را انجام دهیم. اگر دنبال مقصر می‌گردید، من هستم، چون بازیکنان باید خواسته‌های مرا انجام دهند. پاس اشتباه ممکن است در هر بازی اتفاق بیفتد.

سرمربی تراکتور در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان از لحاظ روانی آمادگی ندارند، عنوان کرد: اینکه می‌گویید از نظر روانی آمادگی ندارند بر چه اساسی است؟ فکر نمی‌کنم بازیکنان ما در حال و هوای شکست پرسپولیس مانده باشند. اشتباهات فردی زیادی داشتیم. آیا حق ما این بود که مقابل پرسپولیس و این بازی شکست بخوریم؟ ما می‌توانستیم حداقل یکی از این دو مسابقه را ببریم. بنابراین ما باید راه مان را ادامه دهیم و این اتفاقات هم ممکن است برای هر تیمی بیفتد.

1796494

وی با تاکید بر اینکه من به تمامی بازیکنانش از جمله احسان مرادیان اعتماد دارد، توضیح داد: من همچنان به همه بازیکنانم اعتماد دارم و باید بیشتر مواظب آنها باشیم و اعتماد کنیم. در نهایت من تصمیم می‌گیرم که چه کسی بازی کند یا نکند.

سرمربی تراکتور در خصوص دلایل گل نشدن موقعیت‌های تراکتور، گفت: با اینکه خوب کار نکردیم، اما موقعیت‌های گلزنی داشتیم و می‌توانستیم بازنده نباشیم. قطعا در زمینه پاس و زدن ضربات نهایی کار خواهیم کرد تا بازیکنان عملکرد بهتری داشته باشند.

او درباره اینکه بازیکنانش کارت های زیادی دریافت می کنند، گفت:‌ ما سعی کرده‌ایم از خطا و کارت‌های بی‌مورد بازیکنان جلوگیری کنیم. باید جریمه نقدی سنگین برای کارت های زرد بی مورد بگذاریم. هادی محمدی کارت بی موردی برای اعتراض دریافت کرد و قطعا از همین مورد شروع می‌کنیم و او جریمه سنگین خواهد شد.

سرمربی تراکتور در پایان نیز خاطرنشان کرد:‌ اینکه بخواهیم فقط روی این بازی تیم را ارزیابی کنیم درست نیست. ما اشتباهات فردی داشتیم و آمار پاس‌های نادرست تیم بالا بود. متاسفانه زمانی که باید به حریف ضربه می‌زدیم، توپ را لو می دادیم. این تراکتور، همان تیمی است که فوتبال خوبی مقابل صنعت نفت و پرسپولیس بازی کرده بود.

دیدگاه‌ها