کد خبر : 1895146 | 20 اسفند 1401 ساعت 18:38 | 12.5K بازدید | 7 دیدگاه

این دو هفته بدشانس بودیم

مدافع تراکتور: صد درصد من مقصرم

تراکتور برای دومین هفته پیاپی در خانه نتیجه را به مهمان خود واگذار کرد.

مدافع تراکتور: صد درصد من مقصرم

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان خمس در دیدار افتتاحیه هفته بیست و سوم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مغلوب مس رفسنجان شدند.

هادی محمدی مدافع تراکتور در خصوص این بازی گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم، اگر آن موقعیتی که در دقیقه ۱۰ داشتیم تبدیل به گل می‌شد، قطعا جریان بازی به شکل دیگری پیش می‌رفت و می‌توانستیم حداقل دو بر صفر برنده باشیم. اما با یک اشتباه گل خوردیم و صد در صد من مقصر این اتفاق بودم. در ادامه هم علی‌رغم تلاشی که کردیم، متاسفانه نتوانستیم گل خورده را جبران کنیم.

او ادامه داد: در صحنه گل، مرادیان فضا را باز کرد که توپ بگیرد اما من توپ را وسط انداختم، احسان هم تعادلش را از دست داد و گل را دریافت کردیم. همانطور که گفتم قطعا مقصر من بودم. بعد از دریافت گل موقعیت داشتیم اما نتوانستم دروازه حریف را باز کنیم. امروز مس بدون هیچ موقعیتی یک گل زد و ما با دو موقعیت گلزنی خیلی خوب، بازنده شدیم.

این مدافع که در مقابل پرسپولیس غایب بود، در مورد غیبتش‌ در آن بازی و شکست تراکتور در لحظات پایانی اظهار داشت: ما در بازی‌های زیادی در این لحظات گل زدیم، یک بار هم گل خوردیم اما به هر حال این موضوع ناراحت کننده بود، چرا که خیلی خوب بازی کردیم و کامبک خوبی هم زدیم. متاسفانه الان دو هفته است که با بدشانسی رو به رو می‌شویم. مانند امروز که ما فوتبال بازی کردیم و مس بدون هیچ موقعیتی برنده شد.

دیدگاه‌ها