کد خبر : 1895149 | 20 اسفند 1401 ساعت 18:50 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی ریچارلیسون: او همچنان صفر گله است!

ریچارلیسون، ستاره تاتنهام که در روزهای اخیر با سرمربی این تیم درگیری رسانه‌ای داشت امشب در دیدار مقابل ناتینگهام فارست موفق به گلزنی شد اما گل او آفساید اعلام شده و مردود شد.

بدشانسی ریچارلیسون: او همچنان صفر گله است!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام بعد از پشت سر گذاشتن یک هفته بحرانی که باعث حذف شدن این تیم از جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا شد امشب در خانه‌اش مقابل ناتینگهام فارست قرار گرفته و امیدوار است با کسب پیروزی بحران را موقتا پشت سر بگذارد.

در روزهای اخیر صحبت‌های رسانه‌ای ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام و آنتونیو کونته، سرمربی این تیم، علیه یکدیگر جنجالی شده بود. ریچارلیسون بعد از شکست مقابل میلان و حذف از لیگ قهرمانان در یک مصاحبه گفت تاتنهام فصلی افتضاح را پشت سر گذاشته است.

کونته این کنایه ریچارلیسون را بی‌پاسخ نگذاشت و در یک مصاحبه گفت منظور ستاره برزیلی از فصل افتضاح خودش بوده است و انتقاد او را متوجه سرمربی تیم نمی‌داند. کونته همچنین گفت ریچارلیسون برای تیمش به جز 2 گل در لیگ قهرمانان در رقابت‌های دیگر هیچ گلی به ثمر نرسانده است.

ستاره برزیلی تاتنهام در دقایق ابتدایی دیدار امشب مقابل ناتینگهام فرصت عالی‌ای پیدا کرد تا به آمار گل نزدن خود در لیگ برتر پایان دهد. در دقیقه 3 مسابقه ریچارلیسون دروازه ناتینگهام را باز کرد اما از بخت بد او VARبعد از بررسی صحنه حکم به آفساید بودن او داد تا ستاره برزیلی تاتنهام همچنان صفر گله باقی بماند.

1831012
1831013
1831014

دیدگاه‌ها