کد خبر : 1895166 | 20 اسفند 1401 ساعت 19:55 | 14K بازدید | 30 دیدگاه

همکاری آریا و شهریار و کریمی برای گل فصل؛

گل طلایی سپاهان سه سازنده داشت

شاگردان مورایس سرانجام در ثانیه‌های پایانی مسابقه مزد بازی برتر خودشان را در ورزشگاه آزادی با گل محمد کریمی گرفتند.

گل طلایی سپاهان سه سازنده داشت

به گزارش "ورزش‌سه"، پیش از دقیقه 94 نیز بارها بازیکنان سپاهان تا آستانه گشودن دروازه علیرضا بیرانوند رفته بودند و یک مرتبه هم این اتفاق رخ داد که کمک داور اول مسابقه اعتقاد داشت، میلاد زکی‌پور در موقعیت آفساید صاحب توپ شده است.
درنهایت اما تلاش‌ بازیکنان سپاهان که به این پیروزی و سه امتیاز برای فراموشی اتفاقات دیدار جام حذفی نیاز مبرم داشتند، در ثانیه‌های پایانی مسابقه به ثمر نشست.

1831055

سپاهان تیم برتر میدان در ورزشگاه آزادی بود و دو اتفاق غیرمنتظره که مصدومیت پورعلی‌گنجی و اخراج لئاندرو بودند، یحیی گل‌محمدی و شاگردانش را در موقعیت پرفشاری قرار داده بود. تا اینکه فشار سپاهانی‌ها در دقیقه 4+90 با بغل پای مطمئن کریمی به ثمر نشست.

ارسال میلاد زکی‌پور آن‌طرف‌تر از تیرک دوم مسابقه در حال بیرون رفتن از زمین بود که آریا یوسفی با ضربه سر خود بالاتر از کمال کامیابی‌نیا توپ را به جریان مسابقه بازگرداند. در ادامه شوت شهریار مغانلو با تکل علی نعمتی به دروازه نرسید تا تکل حنانوف توپ را دوباره به پشت محوطه جریمه بفرستد. کمی‌ بعدتر دوباره توپ توسط محمد کریمی به شهریار مغانلو رسید و علی نعمتی هم که مدام به این طرف و آن طرف می‌رفت نتوانست حرکت موثری روی بازگشت پاس این بازیکن به کریمی داشته باشد تا سرانجام قفل دروازه بیرانوند چند ثانیه قبل از سوت پایان فرو بریزد.

1831054

دیدگاه‌ها