کد خبر : 1895193 | 20 اسفند 1401 ساعت 21:49 | 35K بازدید | 26 دیدگاه

24 ساعت پس از پایان مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران

سانچز ایران را با گزینه داخلی تنها گذاشت!

فلیکس سانچز که گفته می‌شد جدی‌ترین گزینه هدایت ایران و جانشینی کارلوس کی‌روش است، به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اکوادور انتخاب شد.

سانچز ایران را با گزینه داخلی تنها گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی نیز از دسترس خارج شد! شایعات و گمانه‌زنی‌هایی که در روزهای اخیر منتشر شده بودند، شکل رسمی به خود گرفت و فلیکس سانچز، سرمربی سابق تیم ملی قطر و جدی‌ترین گزینه خارجی فدراسیون فوتبال ایران برای جانشینی کارلوس کی‌روش، به صورت رسمی هدایت تیم ملی اکوادور را برعهده گرفت.

در شرایطی که طی روزهای گذشته از سانچز به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی نام برده می‌شد و حتی صبح امروز تعداد زیادی از خبرگزاری‌ها از توافق این سرمربی با فدراسیون فوتبال ایران خبر داده بودند، اما ورزش سه در خبری اختصاصی از شکست در روند مذاکرات طرفین و منتفی شدن حضور سانچز روی نیمکت ایران خبر داد.

حالا و پس از گذشت ساعاتی از این خبر، فدراسیون فوتبال اکوادور به صورت رسمی اعلام کرد که فلیکس سانچز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب شده است. این سرمربی اسپانیایی قرار است تا پایان جام جهانی 2026 که به میزبانی آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود، هدایت اکوادور را برعهده داشته باشد.

1831146

پس از شکست در مذاکرات با ریکاردو گارکا، که در نهایت به تیم آرژانتینی ولزسارسفیلد بازگشت، فدراسیون فوتبال اکوادور تصمیم گرفت تا مذاکرات با تکنسین اسپانیایی را آغاز کند که این صحبت‌ها به توافق منجر شد. سانچز از سال 2017 تا جام جهانی 2022 تیم ملی قطر را هدایت کرد و یک عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را نیز به دست آورد.

بدین ترتیب و با رسمی شدن حضور سانچز روی نیمکت تیم ملی اکوادور، اصلی‌ترین گزینه خارجی فدراسیون فوتبال ایران نیز مشغول به کار شد تا اینگونه به نظر برسد که قرار است یک سرمربی داخلی مسئولیت جانشینی کارلوس کی‌روش را برعهده بگیرد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که طبق اعلام مهدی تاج، قرار بود امروز نام سرمربی تیم ملی اعلام شود ولی این اتفاق رخ نداد و باید دید سرانجام چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها