کد خبر : 1895194 | 20 اسفند 1401 ساعت 21:55 | 9.2K بازدید | 5 دیدگاه

نجات کونته در لندن با درخشش زوج کین-سون

تاتنهام بعد از چند شکست پیاپی و حذف تلخ از چمپیونزلیگ امشب با درخشش دوباره هری کین و سون هیونگ مین مقابل ناتینگهام فارست به پیروزی رسید.

نجات کونته در لندن با درخشش زوج کین-سون

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه تاتنهام یک دوره بحرانی را پشت سر گذاشت امشب با درخشش دو ستاره اصلی این تیم، هری کین و سون هیونگ مین که سه گل به ثمر رساندند، شاگردان آنتونیو کونته موفق شدند حریف‌شان ناتینگهام فارست را 3-1 شکست دهند.

روند شکست‌های پیاپی تاتنهام از روز 1 مارس و با شکست مقابل شفیلد یونایتد در مرحله پنجم جام حذفی انگلیس آغاز شد. شکست مقابل این تیم و حذف زودهنگام از جام حذفی باعث شد آنتونیو کونته با سیلی از انتقادها از طرف هواداران روبرو شود. تنشی که در روزهای گذشته به اوج رسید و باعث شد کونته در مصاحبه‌های خود علنا به هواداران و رفتارشان انتقاد کند.

شاگردان کونته بعد از حذف شدن از جام حذفی در بازی بعد‌شان هم در لیگ برتر مقابل وولوز 1-0 شکست خوردند. اما این پایان روزهای تلخ اسپرز نبود. تاتنهامی‌ها در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان درحالی‌که در خانه‌شان به مصاف میلان رفته بودند به تساوی بدون گل رسیدند و به دلیل شکست در بازی رفت از لیگ قهرمانان هم حذف شدند.

حذف از دو جام در یک بازه زمانی کوتاه باعث شده بود دیدار امشب تاتنهام مقابل ناتینگهام فارست برای کونته حکم بازی مرگ و زندگی را داشته باشد.

در این مسابقه اما دو ستاره اصلی تهاجمی اسپرز یعنی هری کین و سون هیونگ مین به کمک کونته و تیمش آمدند تا یک پیروزی روحیه‌بخش در ورزشگاه تاتنهام در شهر لندن به دست بیاید.

1831148
1831149

بعد از آنکه ریچارلیسون در دقایق اولیه به گل رسید اما گل او آفساید اعلام شد و مردود شد، هری کین در دقیقه 19 با پاس پدرو پورو گل اول تاتنهام را به ثمر رساند. کاپیتان سفیدپوشان در دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را هم وارد دروازه فارست کرد.

1831141
1831150

اما دیگر ستاره تهاجمی تاتنهام، سون هیونگ مین کره‌ای، در دقیقه 65 پاس ریچارلیسون را به گل تبدیل کرد تا در شب درخشش این زوج تاتنهامی شاگردان کونته به یک برد شیرین دست پیدا کنند و کمی از زیر فشارها خارج شوند.

1831151
1831152
1831153

دیدگاه‌ها