کد خبر : 1895246 | 21 اسفند 1401 ساعت 10:00 | 33.5K بازدید | 16 دیدگاه

رامین و فرشاد: نارضایتی تبدیل به خوشحالی شد!(عکس)

رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده، در نهایت با لبخند رضایت تهران را به مقصد اصفهان ترک کردند.

رامین و فرشاد: نارضایتی تبدیل به خوشحالی شد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حضور چند بازیکن سابق پرسپولیس از جمله شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان در ترکیب سپاهان، جذابیت های تقابل دو تیم را دوچندان کرده بود. به خصوص اینکه رامین و فرشاد در سال‌های اخیر با نظر مستقیم یحیی گل محمدی به نوعی از لیست این تیم کنار گذاشته شده و از انگیزه زیادی برای درخشش در مقابل تیم سابق خود برخوردار بودند.
اما رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده در طول مسابقه نتوانستند رضایت کامل ژوزه مورایس را جلب کنند و هر دو بازیکن در نیمه دوم تعویض شدند. جالب اینجاست هم فرشاد و هم رامین با تعجب و نوغی رفتار توام با اعتراض نرم زمین را ترک کرده و علاقه داشتند همچنان فرصت درخشش در مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را داشته باشند.

1831289
1831288

اما در نهایت اتفاقات پایان مسابقه مشخص کرد تصمیم ژوزه مورایس در این مورد صحیح بوده و در نهایت تغییرات مورد نظر این سرمربی باعث شد سپاهان با دست پر راهی اصفهان شود. در پایان این دیدار هم رامین رضاییان و هم فرشاد احمدزاده با لبخندی توام با رضایت زمین آزادی را به مسیر رختکن ترک کردند. حالا سپاهان که صدرنشی قطعی سال 1401 است، امیدوار به ادامه درخشش این دو بازیکن در ادامه فصل و پایان دادن به طلسم ناکامی خود در فتح لیگ برتر است.

1831291
1831290

دیدگاه‌ها